The story of the non-flying dutchman
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2
The story of the non-flying dutchman
Wenger vertrekt na 14 jaar Arsenal
Arsene Wenger is geen trainer meer van Arsenal. Hij verwijt zichzelf geen succes te hebben gehaald in Europa. "Ik werk hier nu 14 jaar en het is tijd voor iemand anders", aldus Wenger. Zijn opvolger is al bekend. Oud-Arsenal speler Dennis Bergkamp neemt de rol op zich. Bergkamp liet zeer verheugd te zijn met deze kans. Bergkamp tekent een contract voor twee jaar.
Dennis Bergkamp is een Nederlands voormalig voetballer, die vooral succes behaalde als speler van AFC Ajax en Arsenal FC.
Bergkamp kwam tijdens zijn carrière op clubniveau uit voor Ajax, Internazionale en Arsenal FC. Ook speelde hij in totaal 79 keer voor het Nederlands elftal, waarin hij in totaal 39 keer tot scoren kwam. Dennis Bergkamp speelde veelal als schaduwspits en maakte vaak wonderschone doelpunten.
Arsenal werd eind 1886 door arbeiders van wapenfabriek The Royal Arsenal in Woolwich, Zuid-Londen, opgericht als Dial Square, waarna het vrij snel hernoemd werd tot Royal Arsenal. In 1891 trad men toe tot de professionele Football League en werd de naam veranderd in 'Woolwich Arsenal' . De bijnaam 'The Gunners' lag voor de hand (Arsenal betekent 'arsenaal': een wapenfabriek of wapenopslagplaats). In 1913 verhuisde men naar de wijk Highbury in Noord-Londen, waarna het voorvoegsel Woolwich werd afgestoten.
De club speelt in het rood en wit, en de thuisbasis is sinds augustus 2006 het Emirates Stadium. Dat jaar werd afscheid genomen van het oude Arsenal Stadium in Highbury. Het Emirates Stadium is met 60.000 zitplaatsen, na Wembley en Old Trafford, het grootste stadion van Engeland, waar een club zijn thuisbasis heeft. Het stadion is hypermodern en de grasmat staat bekend als één van de beste van Europa.
Arsene Wenger is geen trainer meer van Arsenal. Hij verwijt zichzelf geen succes te hebben gehaald in Europa. "Ik werk hier nu 14 jaar en het is tijd voor iemand anders", aldus Wenger. Zijn opvolger is al bekend. Oud-Arsenal speler Dennis Bergkamp neemt de rol op zich. Bergkamp liet zeer verheugd te zijn met deze kans. Bergkamp tekent een contract voor twee jaar.
Dennis Bergkamp is een Nederlands voormalig voetballer, die vooral succes behaalde als speler van AFC Ajax en Arsenal FC.
Bergkamp kwam tijdens zijn carrière op clubniveau uit voor Ajax, Internazionale en Arsenal FC. Ook speelde hij in totaal 79 keer voor het Nederlands elftal, waarin hij in totaal 39 keer tot scoren kwam. Dennis Bergkamp speelde veelal als schaduwspits en maakte vaak wonderschone doelpunten.
Arsenal werd eind 1886 door arbeiders van wapenfabriek The Royal Arsenal in Woolwich, Zuid-Londen, opgericht als Dial Square, waarna het vrij snel hernoemd werd tot Royal Arsenal. In 1891 trad men toe tot de professionele Football League en werd de naam veranderd in 'Woolwich Arsenal' . De bijnaam 'The Gunners' lag voor de hand (Arsenal betekent 'arsenaal': een wapenfabriek of wapenopslagplaats). In 1913 verhuisde men naar de wijk Highbury in Noord-Londen, waarna het voorvoegsel Woolwich werd afgestoten.
De club speelt in het rood en wit, en de thuisbasis is sinds augustus 2006 het Emirates Stadium. Dat jaar werd afscheid genomen van het oude Arsenal Stadium in Highbury. Het Emirates Stadium is met 60.000 zitplaatsen, na Wembley en Old Trafford, het grootste stadion van Engeland, waar een club zijn thuisbasis heeft. Het stadion is hypermodern en de grasmat staat bekend als één van de beste van Europa.
- Vlonkie
- Rotatiespeler
-
stvvrules - Projecten
- Football Manager: Ja
- Football Manager Live: Nee
- Club: Stvv, Tiras
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8557&view=unread#unread
Re: The story of the non-flying dutchman
Succes met Arsenal.
-
Český voják - Kadet
De voorbereiding is afgerond en ik ben tevreden. Wij speelden bij vlagen uitstekend voetbal en ik ben vol vertrouwen dat we hoog gaan eindigen. De enige wedstrijd waar ik niet helemaal tevreden over ben is natuurlijk de wedstrijd tegen Colorado. We kwamen al vroeg op achterstand en vervolgens wilde de bal er maar niet in. Ik behoud vertrouwen in mijn spitsen en ik neem ze niet kwalijk dat ze een mindere dag hadden.
Eindelijk maar toch heeft Arsenal weer een echte topkeeper. Igor Akinfeev werd voor het bedrag van 18 miljoen euro losgeweekt bij CSKA. De fans van CSKA waren des duivels over de verkoop van hun keeper. Vervolgens heb ik ook twee groeibriljantjes weten te strikken. Van Ginkel en Castaignos spelen hun wedstrijden dit seizoen bij Salamanca en FC Lorient. Ik acht ze nog niet sterk genoeg voor het eerste team van Arsenal. Maar hun tijd komt nog wel. Ik heb geen spelers verkocht. Ik heb nu een breed opgezette selectie tot mijn beschikking.
Mijn beoogde basisopstelling:
- Vlonkie
- Rotatiespeler
-
Iker - Redacteur
- Club: ??
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8414&p=283097#p283097
Succes bij de Gunners.
-
EE - International
Geen Nasri. Momenteel gaat mijn voorkeur uit naar Vela. Hij moet zich dat natuurlijk wel uit gaan betalen in assists en doelpunten.
Het stadion was aan de nok toe gevuld. Het was een weerzien met de fantastische supporters van Arsenal. Tegenstander die dag was Bolton Wanderers. We begonnen voortvarend doordat Vela al in de 4e minuut de score opende. Wij waren een maatje te groot voor Bolton en dat lieten we zien ook. Bolton kwam er geen moment aan te pas in de eerste helft. 20 minuten na de openingstreffer vloog de tweede goal er in. Koscielny maakte zijn allereerste goal voor Arsenal. Bolton dat zichtbaar aangeslagen was door die goal, kreeg nog een klap te verwerken. Fabregas schoot 3 minuten na de 2-0 van 30 meter raak. 3-0 bij rust. Na de rust zakten wij weg. Bolton werd gevaarlijker en gevaarlijker en scoorde zowaar. Zat Knight scoorde na 66 minuten. 3 minuten zat ie er weer in. Kevin Davies zorgde ervoor dat de spanning weer helemaal terug was. Chamakh zorgde voor de beslissing. 5 minuten voor tijd schoot hij de bevrijdende 4-2 erin. Ik heb mijn eerste wedstrijd als trainer van Arsenal gewonnen.
Uit tegen Wolves scoorden wij al na 9 minuten. Diaby schoot van afstand raak. Ik ben tevreden dat we die voorsprong hebben behouden. Tegen Stoke scoorden wij tweemaal binnen 10 minuten. Daardoor was van een echte wedstrijd geen sprake meer. Stoke schoot in de 94e minuut nog een penalty erin.
Hoewel we alles gewonnen hebben staan we niet bovenaan. Dat komt nog wel.
Het stadion was aan de nok toe gevuld. Het was een weerzien met de fantastische supporters van Arsenal. Tegenstander die dag was Bolton Wanderers. We begonnen voortvarend doordat Vela al in de 4e minuut de score opende. Wij waren een maatje te groot voor Bolton en dat lieten we zien ook. Bolton kwam er geen moment aan te pas in de eerste helft. 20 minuten na de openingstreffer vloog de tweede goal er in. Koscielny maakte zijn allereerste goal voor Arsenal. Bolton dat zichtbaar aangeslagen was door die goal, kreeg nog een klap te verwerken. Fabregas schoot 3 minuten na de 2-0 van 30 meter raak. 3-0 bij rust. Na de rust zakten wij weg. Bolton werd gevaarlijker en gevaarlijker en scoorde zowaar. Zat Knight scoorde na 66 minuten. 3 minuten zat ie er weer in. Kevin Davies zorgde ervoor dat de spanning weer helemaal terug was. Chamakh zorgde voor de beslissing. 5 minuten voor tijd schoot hij de bevrijdende 4-2 erin. Ik heb mijn eerste wedstrijd als trainer van Arsenal gewonnen.
Uit tegen Wolves scoorden wij al na 9 minuten. Diaby schoot van afstand raak. Ik ben tevreden dat we die voorsprong hebben behouden. Tegen Stoke scoorden wij tweemaal binnen 10 minuten. Daardoor was van een echte wedstrijd geen sprake meer. Stoke schoot in de 94e minuut nog een penalty erin.
Hoewel we alles gewonnen hebben staan we niet bovenaan. Dat komt nog wel.
- Vlonkie
- Rotatiespeler
-
stvvrules - Projecten
- Club: Stvv, Tiras
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8557&view=unread#unread
Mooie start met de beste ploeg ; Arsenal !
- Sanderus
- Junior
-
smetje - Admin
- Club: Juventus (FM10)
Op twee wedstrijden na alles gewonnen. Uit tegen Birmingham hoefden wij helemaal niet te verliezen. Birmingham kreeg na 3 minuten al een rode kaart. Nog geen 10 minuten later zat de bal er in. In onze goal welteverstaan. Zigic zag dat Akinfeev iets te ver voor zijn doel stond en scoorde met een prachtige lob. Ik zette vervolgens alles op de aanval en ik wilde vooral de flanken benutten. De bal wilde er maar niet in. Zelfs de grootst mogelijk kansen (bijna voor een leeg doel) gingen er niet in. Dankzij de keeper van Birmingham kregen wij toch nog een punt. Een als voorzet bedoelde bal was zo scherp, dat hun keeper de bal netjes in eigen doel verwerkte.
Uit tegen Werder speelden wij niet eens slecht, maar door een counter kon Arnautovic scoren. In de tweede helft werd het zelfs 2-0, en dan begin je toch licht te irriteren aan alle kleine dingen. Maar dat geeft nog geen recht om als Djourou zijnde, een man zijn benen proberen te breken. Onder het oog van de scheids kreeg hij rood en ik stel hem de komende tijd ook niet meer op.
We staan nog steeds 1 punt achter Aston Villa. Ik ben er zeker van dat ook zij een keer punten gaan laten liggen. Als mijn team blijft winnen dan kan ik hen niets verwijten.
- Vlonkie
- Rotatiespeler
Kom op ! Aston Villa is te pakken hé
- Sanderus
- Junior
Loopt idd goed
-
grieksken - Europese Topper
Succes bij Arsenal. Maar toch... GO VILLA
-
Linkert - Europese Topper
- Club: Club Brugge
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8650
-
smetje - Admin
- Club: Juventus (FM10)
Veel beter kan bijna niet. Hoewel er thuis tegen Everton gelijkgespeeld werd, werden de rest van de wedstrijden allemaal gewonnen. We zijn zo goed als door in de Champions League en we staan bovenaan in de competitie.
Thuis tegen Werder waren wij overduidelijk de betere. Voor rust stond het dan ook al 2-0 door goals van Theo Walcott. Na rust deden wij het in een rustiger tempo en dat leidde tot kansen voor de Duitsers. Na een uur spelen was het Arnautovic die de aansluitingstreffer op zijn rekening nam. Vermaelen maakte vlak voor tijd de winnende met een snoeiharde kopbal uit een corner.
Thuis tegen Everton. Die hadden we makkelijk kunnen winnen. Als de bal er in ging. De bal wilde er maar niet in. We hadden maar liefst 21 schoten en ja dan kan ik de ploeg niets kwalijk nemen als ze een keer een slechte dag hebben.
We staan bovenaan. Hopelijk blijft het ook zo. Door puntverlies van de concurrenten bedraagt onze voorsprong op dit moment 6 punten.
- Vlonkie
- Rotatiespeler
-
Maesie - Europese Topper
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8347&view=unread#unread
Wij hebben het jaar 2010 goed afgesloten. Hoewel we uitgeschakeld zijn in de League Cup, draaien we nog steeds goed.
Tweemaal tegen Manchester City in deze maand. In de competitie ging het gelijk op. Wij hadden een optisch overwicht, maar tot doelpunten kwam het niet. Uitgerekend Tevez scoorde vlak voor de rust 0-1. Ik heb tegen mijn team gezegd dat ze gewoon door moeten gaat met hoe ze speelden, want dat was niet verkeerd. Na rust waren wij de betere. van Persie maakte de gelijkmaker na een uur spelen. En ja hoe mooi kun je ze maken. Fabregas die van afstand kan schieten schoot van 25 meter recht in de kruising. Met nog een paar minuten op de klok was dit het winnende doelpunt.
In de League Cup was het net niet. We speelden te afwachtend en omdat Manchester City ook niet op de aanval ging was het een saaie pot. Tot een uur spelen. Nordtveit haalt Tevez neer en krijgt direct rood. Terecht rood? Vind ik van wel. Het was namelijk een doorgebroken speler. Vanaf dat moment was het een verloren zaak. City speelde de situatie goed uit en kon zo tweemaal scoren. Gelukkig ging het 'maar' om de League Cup.
Voor de eerste ronde van de Champions League hebben we zwaar geloot. We moeten namelijk tegen Inter Milan. De bekerhouder. Zoals we nu spelen geef ik ons wel een kans, maar in voetbal weet je het maar nooit.
Het is een vertekende stand. We lijken twee punten voorsprong te hebben, maar als we de twee, nog in te halen, wedstrijden winnen hebben we een voorsprong van 8 punten.
- Vlonkie
- Rotatiespeler
Succes bij het mooie Arsenal! Je bent iig goed gestart!
-
erdeebee - Projecten / Moderator
- Club: AFC Wimbledon
- Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread
26 berichten
• Pagina 1 van 2 • 1, 2