pmanager

Alles wat met games te maken heeft, buiten Football Manager natuurlijk

pmanager

Berichtdoor scheeve3 » wo 01 sep 2010, 19:38

Planetarium Manager is een gratis online voetbalmanagerspel. Je bent een voetbal manager die de controle krijgt over je eigen team, waarin je deelneemt in een fictieve competitie tegen andere managers of teams die bestuurd worden door de computer (bots).

Het spel houdt nooit op en stopt ook nooit. Het is 24 uren per dag, en 7 dagen per week beschikbaar. Je kan inloggen en je team bekijken wanneer je maar wilt, en het spel zal blijven doorgaan als je uitlogt.
Het spel speel je met behulp van een internet browser en je kan overal inloggen om je team te beheren, op voorwaarde dat je op een plaats bent waar je een internetverbinding hebt.

Dit is de officiele korte beschrijving xD.

Ik vind dit spel zelf gewoon een top spel, leuke community, actief forum, iedereen helpt iedereen.
Het is ook beter en specifieker als hattrick. Spelers hebben meer skills en er zijn meer mogelijkheden op gebiet van tactiek.
Je bent wel het beste dat eerst de match engine bestuudeert, want de tactiek werkt zo realistisch mogelijk maar soms moet je een rare tactiek instelling om op een perfecte tactiek uit te komen voor je ploeg.

Ik kan alleen maar zeggen.
Begin te spelen, join het Nationaal forum van België (in het spel zelf) en ontdek. Heb je vragen kun je gerust vragen stellen.

Ik zelf ben Scheeve3 in het spel. Met de ploeg FC Bosdam Beveren en ik ben net gepromoveerd naar de 2e klasse (er zijn er 4). Maar het verschil tussen 2e en 3e is zo groot dat het knokken zal worden voor behoud.
De competitie heeft nu net een stop en het nieuwe seizoen begint op 13 September met de eerste bekermatch.
Avatar gebruiker
scheeve3
Kadet
Kadet
 
Berichten: 25
Geregistreerd: ma 12 jan 2009, 17:31
Woonplaats: Melsele

pmanager

Google Adsense

Google Adsense
 

Re: pmanager

Berichtdoor Ronne » wo 01 sep 2010, 19:50

ik ga dat eens proberen :)
Avatar gebruiker
Ronne
Wereld Topper
Wereld Topper
 
Berichten: 4998
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 17:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee


Keer terug naar Games

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten