Je bent jong en je wilt wat...
Een mooi gezegde, maar zo jong ben ik toch niet meer. Jong zijn is relatief natuurlijk, is 29 jaar nog jong ? Het leven begint pas bij 30, maar ook bij 40, 50 en 60. Of ik nu jong ben of niet, ik wil wel wat. En niet zomaar wat.
Ik heb altijd al een passie gehad voor voetbal, maar zelf spelen was toch niets voor mij. Ik heb altijd aan de zijlijnen gestaan en geroepen. Tactieken waren mijn ding. Ik heb ook altijd al een passie gehad voor reizen, en ik heb wilde plannen gehad. Wat als ik dit nu combineerde ?
Ik begin met het reizen. Ik ga Europa rond, met alternatieve vervoermiddelen. Liften, stappen, ... allemaal met een grote rugzak en een tent. En 10 euro per dag.
Een woordje uitleg misschien: alles zal nog erg vaag blijven, maar ik heb alle landen van Europa geladen ( het spel zelf is nog niet bezig, ik moet de competities nog kiezen), maar ik weet nog niet waar ik precies wil managen. Daarom ga ik nog enkele posts wijden aan het uitkiezen van de landen. Met 10-15 landen, afhankelijk van hoe groot en bekend het land is, begin ik dan mijn game dat hopelijk lang kan duren.
Al snel zal de Europareis van start gaan