Piussi schreef:Ik ben van plan om ergens in de komende weken een ring te kopen en mijn vriendin ten huwelijk te vragen. Dus ja ik wil wel trouwen
Het enige dat ik niet wil doen is trouwen voor de kerk.. Dus hier gaat het enkel gemeentehuis en feest zijn.. geen kerk.
SgtPepper schreef:Piussi schreef:Ik ben van plan om ergens in de komende weken een ring te kopen en mijn vriendin ten huwelijk te vragen. Dus ja ik wil wel trouwen
Het enige dat ik niet wil doen is trouwen voor de kerk.. Dus hier gaat het enkel gemeentehuis en feest zijn.. geen kerk.
O spannend!
En ga je het op een romantische manier vragen of gwn tussen de soep en de patatten.
In vergelijking met jou waren die andere kerels zo goed dat ze alledrie direct besloten te trouwenerdeebee schreef:Ondertussen zijn drie van mijn exen getrouwd of verloofd. Dat is pas een vreemd gevoel
Piussi schreef:Ik ben van plan om ergens in de komende weken een ring te kopen en mijn vriendin ten huwelijk te vragen. Dus ja ik wil wel trouwen
digifredje schreef:Ik ben getrouwd. Buiten het romantische aspect is er uiteraard ook nog het wettelijke aspect waar je naar moet kijken.
maloveyo schreef:Het enige minpunt is de belastingen. Waar je vroeger elk apart een belastingsbrief moest invullen is dit nu gezamelijk, met dien verstande dat je in verhouding wel meer moet betalen/minder terug krijgt.
elrio schreef:erdeebee schreef:Ondertussen zijn drie van mijn exen getrouwd of verloofd. Dat is pas een vreemd gevoel
In vergelijking met jou waren die andere kerels zo goed dat ze alledrie direct besloten te trouwen
Zo denk ik er ook overelrio schreef:
Anywho: trouwens staat hier ook niet direct op de planning. Zie het nut en of meerwaarde er ook niet van in. Als ze persé een ring en feest wil, kan ze dat ook gewoon vragen en moet daar niet gelijk een trouw tegenover staan.
Heb het in mijn omgeving ook gemerkt de laatste tijd. Mensen van mijn leeftijd die beginnen te trouwen en samenwonen, ik snap het echt niet. Sinds wanneer is 21 een geschikte leeftijd daarvoor?
elrio schreef:Piussi: gisteren in een serie een scene gezien hoe iemand zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ze werden samen wakker en hij schuift dan dat doosje met de ring in onder haar neus. Het zag er best wel lief uit, heel teder.
(Ik kreeg er spontaan kotsneigingen van)
Piussi schreef:Bij deze kan ik zeggen dat ik verloofd ben..
Mijn vriendin en ik hadden eigenlijk al gezamelijk beslist van te trouwen, en had eigenlijk ook al een ring gekozen voor de verloving.. Dus ze zegde vandaag uit haar eigen kom we gaan die gewoon samen kopen..
Wij zijn gelukkig getrouwd ... ik ben getrouwd en mijn vrouw is gelukkig
Stijnman77 schreef:Als uw vrouw effectief met u getrouwd is Robby dan lijkt het mij eerder dat ze ongelukkig is
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 0 gasten
Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen" |