Trouwen

De serieuzere onderwerpen. Hier geen gezever!

Trouwen

Berichtdoor SgtPepper » za 11 sep 2010, 01:24

Oké jongens!

In mijn omgeving zijn er al een aantal mensen in het huwelijksbootje gestapt. Eén van hen was verloofd en daar is het jammer genoeg voor de trouw nog afgesprongen. Maar tegenwoordig krijg ik de indruk dat er steeds weer meer mensen gaan trouwen.

Nu vroeg ik jullie af wat jullie mening rond dit onderwerp is? Want persoonlijk wil ik zelf ook wel trouwen... Dat kan ouderwets lijken of klinken maar toch. Het is toch dat éné speciale ding waarmee je echt alles bekrachtigd dat je al in je relatie hebt meegemaakt...

Zelf weet ik overgens niet of hier getrouwde mensen zijn... Wat voor hun nu het huwelijk betekent etc.
Ik ben gewoon benieuwd, het leek me wel even boeiend om daar eens over na te denken.

Voor alle duidelijkheid, op dit moment heb ik niet de bedoeling om te gaan trouwen :D
Prince George: Someone said I had the wit and intellect of a donkey.
Blackadder: Oh, an absurd suggestion sir, unless it was a particularly stupid donkey.

!!!Schrijf je in voor DE WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM in het games forum!!!
Avatar gebruiker
SgtPepper
International
International
 
Berichten: 1275
Geregistreerd: vr 21 dec 2007, 19:19
Woonplaats: Leuven
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Trouwen

Google Adsense

Google Adsense
 

Re: Trouwen

Berichtdoor den_uil » za 11 sep 2010, 01:52

wel eerlijk gezegd had ik vooraf ook mijn bedenkingen erbij maar sinds mijn zus (nu 3 weken geleden) getrouwd is wil ik zelf ook enorm graag trouwen.
't is idd zeer speciale dag en ik vind dat het er ook bij hoort als je samen wil blijven .. :p
Avatar gebruiker
den_uil
International
International
 
Berichten: 1206
Geregistreerd: do 25 okt 2007, 12:05
Woonplaats: Essen

Re: Trouwen

Berichtdoor erdeebee » za 11 sep 2010, 02:26