digifredje schreef:Ik ben getrouwd. Buiten het romantische aspect is er uiteraard ook nog het wettelijke aspect waar je naar moet kijken.
maloveyo schreef:Het enige minpunt is de belastingen. Waar je vroeger elk apart een belastingsbrief moest invullen is dit nu gezamelijk, met dien verstande dat je in verhouding wel meer moet betalen/minder terug krijgt.
Spreken jullie elkaar hier nu niet tegen? Moest het echt voordeliger zijn, dan zou ik waarschijnlijk ook nog wel trouwen. I know, lame

Piussi schreef:Ik ben van plan om ergens in de komende weken een ring te kopen en mijn vriendin ten huwelijk te vragen. Dus ja ik wil wel trouwen

Het enige dat ik niet wil doen is trouwen voor de kerk.. Dus hier gaat het enkel gemeentehuis en feest zijn.. geen kerk.
Ge kunt altijd een strandwandeling maken bij zonsondergang...
elrio schreef:erdeebee schreef:Ondertussen zijn drie van mijn exen getrouwd of verloofd. Dat is pas een vreemd gevoel

In vergelijking met jou waren die andere kerels zo goed dat ze alledrie direct besloten te trouwen
De eerste heb ik gepusht naar die kerel (toen waren we al uiteen hoor

)
De tweede en derde heb ik laten zitten, dus no hard feelings

elrio schreef:
Anywho: trouwens staat hier ook niet direct op de planning. Zie het nut en of meerwaarde er ook niet van in. Als ze persé een ring en feest wil, kan ze dat ook gewoon vragen en moet daar niet gelijk een trouw tegenover staan.
Heb het in mijn omgeving ook gemerkt de laatste tijd. Mensen van mijn leeftijd die beginnen te trouwen en samenwonen, ik snap het echt niet. Sinds wanneer is 21 een geschikte leeftijd daarvoor?
Zo denk ik er ook over
elrio schreef:Piussi: gisteren in een serie een scene gezien hoe iemand zijn vriendin ten huwelijk vroeg. Ze werden samen wakker en hij schuift dan dat doosje met de ring in onder haar neus. Het zag er best wel lief uit, heel teder.
(Ik kreeg er spontaan kotsneigingen van)
Just funny!!