door maloveyo » do 16 sep 2010, 19:45
Met fanfasy heb je inderdaad allemaal spelers die onbekend zijn aangezien dit verzonnen namen zijn. Met returning stars krijg je elk jaar een speler toegewezen die eerder op pensioen gegaan is. Bvb. Vandersar in seizoen 4 ofzo.
Qua world kan ik je niet veel wijzer maken. Ikzelf zit momenteel in Ramos bvb. Dit is met returning stars. Ik heb ook de eer te mogen betatesten, en dit doe ik dan in een GW met fantasy spelers.
Wat is nu het voordeel van het één tov van het ander? Weinig of geen verschillen, buiten de namen die bekend in de oren klinken. Maar bij fantasy heb je dit ook na enkele maanden spelen hoor.
Als je in een GW zit, dan heb je de keuze om een FA te kiezen. Dit is een Football Association. Je moet zelf dan eens kijken dewelke het beste bij jou past. Je kan ook na elk seizoen (21 dagen) overstappen naar een andere FA. In die FA wordt je dan onderverdeeld in leagues, met promotie en degradatie op het einde van het seizoen. Hoe hoger je speelt, hoe beter je reputatie word en hoe rijker je (kan) worden.
In principe wordt het spel gespeeld in 3D, maar als ik het correct heb, dan kan je ook volgen in 2D. Ik, dacht me te herrineren dat 3D een optie was om te downloaden bij add-ons. Nu, zoveel langzamer gaat dit niet hoor.
Hopelijk ben je hier mee geholpen. Als je nog iets wilt weten dan geef je maar een gilletje.