Antivirus

Problemen met je PC? Besprekingen van het nieuwste PS3 game? Hier kan je terecht.

Welke antivirus hebben jullie?

Je mag 1 optie selecteren.

 
 
Toon resultaten

Antivirus

Berichtdoor qwaxo » za 18 sep 2010, 20:30

Welke antivirus hebben jullie? Ik las onlangs dit artikel over verschillende programma's en blijkbaar staat die van mij toch in de top 3. Vroeger hadden we thuis Norton op de pc. Dat was wel goed, maar deed nogal moeilijk op sommige sites of bij sommige spelletjes. Dat was ook aan de dure kant vond ik. (€ 70) Mijn broer heeft lang panda gehad, maar dat was echte bucht vond ik. Zelf heb ik nu al 2 jaar Kaspersky Internet Security en ik ben daar héél tevreden over. Het kost ook maar 50 euro met internet security erbij, dus dat is wel redelijk.
Afbeelding
Avatar gebruiker
qwaxo
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2270
Geregistreerd: zo 26 nov 2006, 03:37
Woonplaats: Kiewit

Antivirus

Google Adsense

Google Adsense
 

Re: Antivirus

Berichtdoor stvvrules » za 18 sep 2010, 20:59

Ik gebruik helemaal geen antivirus programma. Computer is ooit 1 keer gecrasht en dat was toen door mijn antivirus programma, terwijl ik zonder antivirus nooit problemen had :p
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
stvvrules
Wereld Topper
Wereld Topper
 
Berichten: 7287
Geregistreerd: ma 13 nov 2006, 20:10
Woonplaats: Hasselt
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Antivirus

Berichtdoor qwaxo » za 18 sep 2010, 21:09

Echt veilig is dat toch niet hoor. Ik heb ook nooit grote problemen gehad zonder. Door je gezond verstand te gebruiken kom je al ver, maar ik heb toch iets van liever voorkomen dan genezen. Ik neem een USB-stick mee naar school, gebruik LimeWire en download ook veel torrents, dus je weet maar nooit.
Afbeelding
Avatar gebruiker
qwaxo
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2270
Geregistreerd: zo 26 nov 2006, 03:37
Woonplaats: Kiewit

Re: Antivirus

Berichtdoor Rhand » za 18 sep 2010, 21:38

Geen, ik heb namelijk hersens.

Ik heb wel anti-malware en spyware programma's, maar een antivirus heb ik echt nog nooit nodig gehad.
"En mijn stad, mijn stad is hard. En onuitstaanbaar arrogant."
Mauve en wit, een ploeg met pit,
altijd kleeeiiiiir veur de strijd,
en tot grootse dingen bereid,
't is een ploeg, nor men hart.

https://www.youtube.com/watch?v=mfgBScor518
Avatar gebruiker
Rhand
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2161
Geregistreerd: wo 25 okt 2006, 00:42
Woonplaats: Sundsvall
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Antivirus

Berichtdoor maloveyo » za 18 sep 2010, 22:09

Ik gebruik Norton internet security. Kost me 50€ voor 3 pc's, wat nogal meevalt vind ik.

Ik ben daar toch tevreden over. Weinig tot geen ast op websites ed.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

¡uʍop ǝpısdn sı sn ɟo ǝuo 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Avatar gebruiker
maloveyo
International
International
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: za 12 aug 2006, 17:02
Woonplaats: Sint-Pauwels
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Ja

Re: Antivirus

Berichtdoor qwaxo » za 18 sep 2010, 22:34

Hier gaf dat non stop problemen bij internet bankieren en soms ook op https-sites. En Norton Internet Security kost echt geen 50 euro hoor, zelfs op hun eigen site is het al 74 euro. Of heb je misschien een oudere versie gekocht?
Afbeelding
Avatar gebruiker
qwaxo
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2270
Geregistreerd: zo 26 nov 2006, 03:37
Woonplaats: Kiewit

Re: Antivirus

Berichtdoor Piussi » za 18 sep 2010, 23:20

Norton maar het is zo'n probeerversie
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
International
International
 
Berichten: 1383
Geregistreerd: do 05 okt 2006, 21:41
Woonplaats: Geel
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: KSK Beveren
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7825&view=unread#unread

Re: Antivirus

Berichtdoor maloveyo » za 18 sep 2010, 23:22

qwaxo schreef:Hier gaf dat non stop problemen bij internet bankieren en soms ook op https-sites. En Norton Internet Security kost echt geen 50 euro hoor, zelfs op hun eigen site is het al 74 euro. Of heb je misschien een oudere versie gekocht?


Ik bankier altijd via de pc en heb daar geen problemen mee. En als je hier eens kijkt, zie je dat dat daar maar 60 € kost. Ik zat er 10€ naast; Mijn excuses. Elk jaar koop ik de nieuwe versie. Upgraden kost veel meer als je het bekijkt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

¡uʍop ǝpısdn sı sn ɟo ǝuo 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Avatar gebruiker
maloveyo
International
International
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: za 12 aug 2006, 17:02
Woonplaats: Sint-Pauwels
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Ja

Re: Antivirus

Berichtdoor albert » za 18 sep 2010, 23:34

Je hebt een belangrijke vergeten in je pol
ik heb Eset Nod32 antivirus en die vind ik heel goed
Avatar gebruiker
albert
Reservespeler
Reservespeler
 
Berichten: 247
Geregistreerd: za 16 feb 2008, 18:59

Re: Antivirus

Berichtdoor sandwish » za 18 sep 2010, 23:36

Ik had vroeger AVG maar dat deed mijn pc veel trager werken. Op het werk hebben de systeem beheerders mij panda aangeraden en hier ben ik wel vrij tevreden over ... Ik weet niet of het mijn antivirus is of ikzelf die mijn verstand gebruikt, maar ik heb nog geen virussen binnen gekregen :)
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Avatar gebruiker
sandwish
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2134
Geregistreerd: za 13 jan 2007, 12:18
Woonplaats: Dendermonde

Re: Antivirus

Berichtdoor maloveyo » za 18 sep 2010, 23:38

sandwish schreef:Ik had vroeger AVG maar dat deed mijn pc veel trager werken. Op het werk hebben de systeem beheerders mij panda aangeraden en hier ben ik wel vrij tevreden over ... Ik weet niet of het mijn antivirus is of ikzelf die mijn verstand gebruikt, maar ik heb nog geen virussen binnen gekregen :)


Om je verstand te gebruiken, moet je het wel eerst bezitten.... >:D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

¡uʍop ǝpısdn sı sn ɟo ǝuo 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Avatar gebruiker
maloveyo
International
International
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: za 12 aug 2006, 17:02
Woonplaats: Sint-Pauwels
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Ja

Re: Antivirus

Berichtdoor sandwish » za 18 sep 2010, 23:40

maloveyo schreef:
sandwish schreef:Ik had vroeger AVG maar dat deed mijn pc veel trager werken. Op het werk hebben de systeem beheerders mij panda aangeraden en hier ben ik wel vrij tevreden over ... Ik weet niet of het mijn antivirus is of ikzelf die mijn verstand gebruikt, maar ik heb nog geen virussen binnen gekregen :)


Om je verstand te gebruiken, moet je het wel eerst bezitten.... >:D


Dan is het een hele goeie antivirus :punch:
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Avatar gebruiker
sandwish
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2134
Geregistreerd: za 13 jan 2007, 12:18
Woonplaats: Dendermonde

Re: Antivirus

Berichtdoor qwaxo » za 18 sep 2010, 23:47

maloveyo schreef:
qwaxo schreef:Hier gaf dat non stop problemen bij internet bankieren en soms ook op https-sites. En Norton Internet Security kost echt geen 50 euro hoor, zelfs op hun eigen site is het al 74 euro. Of heb je misschien een oudere versie gekocht?


Ik bankier altijd via de pc en heb daar geen problemen mee. En als je hier eens kijkt, zie je dat dat daar maar 60 € kost. Ik zat er 10€ naast; Mijn excuses. Elk jaar koop ik de nieuwe versie. Upgraden kost veel meer als je het bekijkt.


Amai, wel een heel verschil met hun officiële site of de Media Markt hier bij ons. En die problemen dateren al van enkele jaren geleden zoals ik zei, dus het zou maar erg zijn als er nog altijd niks aan was gedaan :D Persoonlijk vind ik dat er evenwaardigere oplossingen zijn die minder kosten dan Norton, maar het is zeker een hele goeie.

albert schreef:Je hebt een belangrijke vergeten in je pol
ik heb Eset Nod32 antivirus en die vind ik heel goed


Vandaar ook de optie iets anders, ik kan er maar 10 toevoegen. Bekend is dat merk van jou nu toch ook niet meteen.

sandwish schreef:Ik had vroeger AVG maar dat deed mijn pc veel trager werken. Op het werk hebben de systeem beheerders mij panda aangeraden en hier ben ik wel vrij tevreden over ... Ik weet niet of het mijn antivirus is of ikzelf die mijn verstand gebruikt, maar ik heb nog geen virussen binnen gekregen :)


Mijn broer kon met Panda Internet Security niet eens een netwerkprinter toevoegen. En bekijk het artikel in de eerste post eens, Panda scoort ook niet bepaald goed.
Afbeelding
Avatar gebruiker
qwaxo
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2270
Geregistreerd: zo 26 nov 2006, 03:37
Woonplaats: Kiewit

Re: Antivirus

Berichtdoor maloveyo » za 18 sep 2010, 23:50

qwaxo schreef:
maloveyo schreef:
qwaxo schreef:Hier gaf dat non stop problemen bij internet bankieren en soms ook op https-sites. En Norton Internet Security kost echt geen 50 euro hoor, zelfs op hun eigen site is het al 74 euro. Of heb je misschien een oudere versie gekocht?


Ik bankier altijd via de pc en heb daar geen problemen mee. En als je hier eens kijkt, zie je dat dat daar maar 60 € kost. Ik zat er 10€ naast; Mijn excuses. Elk jaar koop ik de nieuwe versie. Upgraden kost veel meer als je het bekijkt.


Amai, wel een heel verschil met hun officiële site of de Media Markt hier bij ons. En die problemen dateren al van enkele jaren geleden zoals ik zei, dus het zou maar erg zijn als er nog altijd niks aan was gedaan :D Persoonlijk vind ik dat er evenwaardigere oplossingen zijn die minder kosten dan Norton, maar het is zeker een hele goeie.


Ik schrok toch ook eventjes van de prijs die jij vertelde en ik wilde dit nogmaals checken. De link die ik doorzond is van een winkel hier bij ons in de buurt, waar ik nogal veel kom. Het is wel niet de meest voordelige winkel, maar de service is daar wel zeer goed en ik ken die mensen ook allemaal al jaren. de laatste jaren kocht ik NIS in de Makro, waar hij nog een euro of 5 goedkoper staat meestal.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

¡uʍop ǝpısdn sı sn ɟo ǝuo 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Avatar gebruiker
maloveyo
International
International
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: za 12 aug 2006, 17:02
Woonplaats: Sint-Pauwels
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Ja

Re: Antivirus

Berichtdoor qwaxo » zo 19 sep 2010, 00:03

Makro is inderdaad nog beter, maar de dichtste hier in de buurt is in Luik, wat toch ook alweer 50 kilometer is. Maar "niet de meest voordelig" is toch geen juiste omschrijven als je de prijzen hier zou bekijken. Hier in Hasselt is de Media Markt in ieder geval al een stuk duurder dan die site die je gaf. Een spel dat ik hier onlangs wou gaan halen maar te duur vond is op die site bijvoorbeeld al 5 euro goedkoper daar. En dan spreek ik nog niet over Free Record Shop, die nog duurder is. Door die verzendkost van 4 euro vind ik dat nog altijd te veel voor mij dus ik download dat wel eens, maar zeker een site om in de gaten te houden.
Afbeelding
Avatar gebruiker
qwaxo
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2270
Geregistreerd: zo 26 nov 2006, 03:37
Woonplaats: Kiewit

Re: Antivirus

Berichtdoor maloveyo » zo 19 sep 2010, 00:10

Je moet vooral uitkijken wat je er koopt. Meestal zijn de nieuwe releases zeer goed van prijs, maar de iets oudere verlgen niet zo snel van prijs zoals in andere winkels. Daarom dat ik dit zei eigenlijk. Ik ben zo iemand dat nogal veel dingen koop die al een tijdje in de rekken liggen. Om een voorbeeldje te geven: de sims. Ik koop dat niet direct ls dat uit is, maar ik wacht toch wel een klein half jaar, en dan kan je dat soms al goedkoper vinden in andere winkels.

Wat betreft die verzendingskosten van 4€, daar kan altijd een mouw aan gepast worden hoor. Ik rij toch minstens 1 keer per maand naar mijn zusje in Tongeren normaal gesproken en dan passeer ik voorbij de afrit Hasselt, wat dan weer niet zo ver is van Kiewit dacht ik? Als je daar dan online koopt en betaald na me op voorhand te verwittigen (via pm of gsm, om te zien of ik kort daarna naar Tongeren rij en het op voorhand kan afhalen in de winkel.) dan kunnen we altijd afspreken om het te overhandigen ergens daar in de buurt. ;)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

¡uʍop ǝpısdn sı sn ɟo ǝuo 'sıɥʇ pɐǝɹ uɐɔ noʎ ɟı
Avatar gebruiker
maloveyo
International
International
 
Berichten: 1806
Geregistreerd: za 12 aug 2006, 17:02
Woonplaats: Sint-Pauwels
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Ja

Re: Antivirus

Berichtdoor erdeebee » zo 19 sep 2010, 01:35

Ik gebruikte op mijn Windows Avast en was daar zéér tevreden over! Was licht en werkte uitstekend!

Nu heb ik ClamXav, maar dat zal jullie wel helemaal niets zeggen :) Eigenlijk gebruik ik die niet. Elk half jaar scan ik mijn laptop eens, of ik moet een vreemd bestand krijgen, maar ik heb nog nooit iets gehad.
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
erdeebee
Legende
Legende
 
Berichten: 15029
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 19:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Bugbrooke St. Michaels
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7352&view=unread#unread

Re: Antivirus

Berichtdoor Ronne » zo 19 sep 2010, 09:31

Ik heb Kaspersky Anti-Virus 2010...
Avatar gebruiker
Ronne
Wereld Topper
Wereld Topper
 
Berichten: 5240
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 17:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Antivirus

Berichtdoor M0n3y » zo 19 sep 2010, 10:21

Ik gebruik BitDefender.
Heel handig te gebruiken en het heeft al meerdere keren m'n pc'tje gered :p
Ook kan je BitDefender op max 3 computers tegelijk installeren wat hier bij mij thuis perfect overeenkomt :D
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Do you know why i like guns more than women? On a gun you can put a silencer.
Avatar gebruiker
M0n3y
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 2744
Geregistreerd: do 20 dec 2007, 19:33
Woonplaats: Zaventem

Re: Antivirus

Berichtdoor digifredje » zo 19 sep 2010, 13:05

Geen...
Niet om te stoefen, maar ik gebruik nu al 15 jaar PC's en heb nog nooit een virus gehad.
Een beetje gezond verstand doet wonderen.

En dat als informaticus... :shutup:
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
digifredje
International
International
 
Berichten: 1405
Geregistreerd: di 25 apr 2006, 18:24
Woonplaats: Waregem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Volgende

Keer terug naar PC & Consoles

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Kennoit en 0 gasten