Piussi schreef:Ik vind dat we in België te gemakkelijk mensen binnen nemen.. Ergens moet er toch gezegd worden vol = vol? Ze blijven precies maar massaal toestromen... Het is niet dat ik zeg dat er niemand meer binnen mag, maar beetje strenger zou toch mogen.
Ook dat immigranten maar ten onrechte veronderstellen dat er in België overal Frans word, steekt me tegen.. Ik vind echt dat er verplicht moet worden in Vlaanderen Nederlands te praten..
rtsrobintje schreef:Maar het lijkt echt of elk huis dat tegenwoordig gekocht wordt door een Afrikaan, maar dat kan aan de streek liggen, omdat de meesten Brussel gewoon ontvluchten
Piussi schreef:Ook dat immigranten maar ten onrechte veronderstellen dat er in België overal Frans word, steekt me tegen.. Ik vind echt dat er verplicht moet worden in Vlaanderen Nederlands te praten..
M0n3y schreef:Nu, alle immigranten zijn niet slecht. Zonder immigranten hadden we geen buitenlandse gerechten (zoals Kebab, Durum, etc...) maar hou het gvd eens in de hand!
ThomasDB123 schreef:M0n3y schreef:Nu, alle immigranten zijn niet slecht. Zonder immigranten hadden we geen buitenlandse gerechten (zoals Kebab, Durum, etc...) maar hou het gvd eens in de hand!
Eten is het enige pluspunt?
claudemilis schreef:ze zouden beter alle criminele types terug sturen zoals frankrijk
sandwish schreef:Ik hou me bewust uit deze discussie omdat ik dan verkeerde dingen zou zeggen. In mijn beroep kom ik teveel in contact met immigranten ... en dan bedoel ik niet de Nederlanders die naar hier komen voor het belastingvoordeel
rtsrobintje schreef:Misdadigers terugsturen is geen slecht idee. Onze gevangenissen zitten overvol en een groot deel van de gevangenen zijn allochtonen. Meestal zelfs geen Belgen of mensen met dubbele nationaliteit. Hier in België in de gevangenis zitten is relatief luxueus. Ik denk dat jullie ook liever hier zouden zitten dan in bvb een cel in Marokko.
Maar de criminelen naar hun land van herkomst terugsturen om daar hun straf uit te zitten vind ik geen slecht idee.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen" |