hoe kan ik een compititie op een eerlijke manier opwaarderen
6 berichten
• Pagina 1 van 1
hoe kan ik een compititie op een eerlijke manier opwaarderen
Zoals je waarschijnlijk zelf ook wel hebt opgemerkt is er nu een stand hoe belangrijk competities zijn. Graag had ik de Belgische competitie wat opgewaardeerd, zo hoef ik niet 10 jaar aan een stuk altijd mijn spelers laten vertrekken als ik eens een redelijk ploegje bij elkaar heb gekocht.
Ik speelde in het seizoen 2013-2014 net runner up in de Europacup met Anderlecht. Niet slecht al zeg ik het zelf, maar tot mijn verbazing zakte de Belgische competitie hetzelfde jaar van plaats 14 naar 15...
Wat kan ik doen opdat het volgend jaar terug een stap in de goede richting zou zijn?
Dank bij voorbaat...
Ik speelde in het seizoen 2013-2014 net runner up in de Europacup met Anderlecht. Niet slecht al zeg ik het zelf, maar tot mijn verbazing zakte de Belgische competitie hetzelfde jaar van plaats 14 naar 15...
Wat kan ik doen opdat het volgend jaar terug een stap in de goede richting zou zijn?
Dank bij voorbaat...
- donsirolf
- Debutant
Re: hoe kan ik een compititie op een eerlijke manier opwaard
Goed blijven presteren zou ik zeggen. Want ook de andere competities zijn natuurlijk dynamisch...
En ook de andere Belgische ploegen moeten het natuurlijk goed doen op internationaal vlak.
En ook de andere Belgische ploegen moeten het natuurlijk goed doen op internationaal vlak.
-
rtsrobintje - Projecten
door cl te winnen en hopen dat elke seizoen alle belgische ploeg door gaan in europa
- claudemilis
- Europese Topper
Hoe het allemaal werkt weet ik niet.. Maar wat ik wel veronderstel is dat je moet blijven presteren om echt de competitie te kunnen op waarderen.. 1 seizoen kan geluk zijn.. meerdere seizoenen gaat pas echt opvallen natuurlijk
-
Piussi - Moderator
- Football Manager: Ja
- Football Manager Live: Nee
- Club: Verbr. Geel-Meerhout
- Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8546&view=unread#unread
idd, je moet blijven presteren. de europeese balans maken ze altijd op basis van de prestaties van de afgelopen 5 jaar van alle clubs van dat land. Mss had jij net veel punten te verdedigen en hadden de andere clubs niet al te goeie prestaties. Wanneer je blijft presteren zal je competitie beter worden. Ik zit momenteel 12de met belgië.
-
grieksken - Europese Topper
Het "makkelijkste" lijkt mij indien je met een sub-topper europees doorbreekt, bv. in België KV mechelen, de grotere clubs rsca,brugge,gent,genk, standard zullen af en toewel de broodnodige punten pakken en min of meer constant zijn dus een van die clubs nemen zal weinig invloed hebben op het puntentotaal tenzij je telkens bij de top van europa speelt, simpeler lijkt mij om met een club te spelen zoals bv. KV die top te maken in België en europees goed mee te draaien
- hardstyle4life
- Miniem
6 berichten
• Pagina 1 van 1
Keer terug naar Trainingen & Tactieken