Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Schrijf een verhaal over jouw FM2011 carrière, of volg de verhalen van anderen
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.

Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ian » za 04 dec 2010, 02:41

We schrijven 8 november 2010. Vandaag begint het avontuur van Ian Smaele in FM 2011. De aankoop was de eerste stap in de nieuwe wereld van FM2011. Na twee weken wachten begint Ian Smaele aan z'n taak. Waarom twee weken? De facepacks en logo-packs zijn nodig om de Belgische competitie boeiend genoeg te houden om er eindeloze uren in door te brengen.

We beginnen met de contradictie in mijn topic-titel. Hoe kan een traditie vernieuwend zijn? Traditie staat garant voor een eeuwenoud gebruik waar net géén plaats is voor vernieuwing. Sta me toe het uit te leggen: Reeds sinds 2004 wist Ian Smaele KAA Gent te leiden in hun weg naar surrealistische gloriemomenten zoals winst in de Champions League en 8 titels op rij in de Jupiler Pro League. Kan hij ook in FM2011 hetzelfde presteren? Daarvoor zal de traditie vernieuwd moeten worden, want ook het spel is vernieuwd. Kan hij het spel opnieuw naar z'n hand zetten zodat KAA Gent opnieuw ongekende successen kent?

We beginnen met ons verhaal:


Gezien ik reeds een seizoen ver ben, en het vrij onnozel zou zijn jullie een fictieve beleving van vorig seizoen mee te geven in verschillende stukken, zal ik een korte samenvatting geven van de verrichtingen die vorig seizoen gebeurd zijn. Ook de wedstrijden en de parcours (Europees en beker) komen aan bod. Volgt u even met me mee zodat we samen aan de start van dit nieuwe seizoen kunnen beginnen:

1 juli 2010: Ian Smaele wordt aangesteld als manager van KAA Gent.
1 van z'n eerst uitgevoerde taken is met de bezem door de staff en spelers gaan. Vooral in de staff was vernieuwing nodig, wou ik een deftige training kunnen aanbieden.
Door deze wijzigingen had ik me verzekerd van een fysio +18 en een training van 2.5 sterren en hoger. Als nu juist de conditietrainer z'n akkoord geeft, dan heb ik zelfs overal 3 sterren en hoger.

Dan hebben we nog de spelers. Ook hier mochten enkele spelers zowel komen als gaan. Een overzicht:

OUT:
Stijn De Smet (West Brom, 925k), Christophe Grondin (Betis, 575k), Tim Smolders (Auxerre, Hr 250k)

IN:
Lens Annab (Westerlo, 525k), Martijn Monteyne (GBA, 550k)
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Het Seizoen

De Voorbereiding
De voorbereiding liep vrij vlot, met 5 gewonnen matchen en een doelsaldo van 17-2 was er geen vuiltje aan de lucht, laat die competitie maar komen!


De Supercup

De Supercup ging nipt verloren met 1-2 van Anderlecht. Ondanks een 1-0 voorsprong kwam ik nog voor rust 1-2 achter. Ondanks 2 rode kaarten bij hun kon ik toch niet gelijkmaken en ging de supercup dus verloren


Europees Voetbal

In de Champions League kreeg ik Ajax op m'n bord in de voorronde. Thuis werd 1-1 gelijkgespeeld, uit ging ik 0-3 de boot in. Einde verhaald CL, op naar de Europa league.
In die europa league kreeg ik Montpellier Hérault SC voorgeschoteld. Een haalbare kaart, oef! Uit verloor ik 1-0. Alles was nog mogelijk, maar tevreden was ik niet. Terecht want ook de terugmatch werd met 0-0 een afknapper. Europese uitschakeling was een feit, gelukkig was dit geen doel voor het bestuur. Nog steeds geen vuiltje aan de lucht! (al werd die lucht steeds troebeler, mss begrijpt u nu de transfer-ingrepen van hierboven?)


De Competitie

Toen ik de 1ste competitiematch uit bij Westerlo met 2-0 de boot inging met een te licht gekozen tactiek, ging ik aan de slag met de tactiekwizard. Er werd gekozen voor twee opstellingen voor het seizoen. Een 4-4-2 en een 4-5-1. De 4-4-2 bleek een goede keuze, de volgende 8 matchen werden gewonnen, waaronder alle toppers als Anderlecht, Standard, Club Brugge en Genk. De blitzstart was een feit. Het duurde tot eind oktober voor ik m'n 2de verlies aangesmeerd kreeg op het veld van GBA. En toen begon alle ellende. Ook de volgende uitmatch werd verloren. Nog voor nieuwjaar was er ook verlies tegen Standard en Westerlo(alweer!). Gezien de resultaten was ik verplicht te versterken! Gezien Gent financieel altijd een lastige dobber is het eerste seizoen, kan ik niet zoveel uitrichten. Vooral de dure contracten vliegen eruit (met Thijs en Myrie 2 van de 3 duurste)
OUT: Bernd Thijs (Sunderland, 500k), Roy Myrie (Betis, 250k)
IN: Pedro Morales (Dinamo, 1.1M)
Ik was sterk in de toppers, zo bewees de terugronde. Want opnieuw werd er gewonnen van Genk, Brugge en Anderlecht. Lierse werd met 6-0 ingeblikt! Opnieuw werd er 9 matchen niet verloren! Gezien anderlecht oppermachtig was, volgde ik hen op een kleine afstand. We haalden als 2de de kampioensgroep. Gelukkig hadden we een goeie voorsprong EN geluk in de resultaten, want er werd maar 3 keer gewonnen. We eindigden 2de op ruime afstand van Anderlecht. Het bestuur had gekozen voor europees voetbal en wa dus uiterst tevreden met de 2de plek en de strijd voor de titel! Op naar de CL volgend seizoen! De Transfers hadden echter niet het gewenste effect. Morales stuurde ik enkele weken op vakantie omdat hij niet kon aarden. Arbeitman was bijna het hele seizoen geblesseerd, dus die mag beschikken in de zomer!


De Beker

6de Ronde: 4-0 winst (OH Leuven)
7de Ronde: 1-0 winst (Zwarte Beest Westerlo)
Kwartfinale Heen: 2-2 (Thuis Club Brugge)
Kwartfinale Terug: 3-1 Winst (Uit Club Brugge)
Halve Finale Heen: 2-0 Winst (Uit GBA)
Halve Finale Terug: 3-0 Winst (Thuis GBA)
Finale: 0-4 Verlies (Standard, de teneur van de kampioensgroep werd verdergezet :( )


SLOTCONCLUSIE


Als ik op het einde van het seizoen terugblik, kan ik de volgende conclusies maken:
- Versterking is noodzakelijk, Morales hopelijk op sterkte volgend seizoen. Een door hem aangeraden CM wordt aangetrokken ter bevordering van z'n inburgering.
- 2de plek competitie, finale beker. Bestuur ZEER tevreden, ik ook. Jammer van het slechte seizoenseinde :(
- Uit-Transfers enkele oude spelers voor mooie bedragen kunnen verkopen!
- Doel volgend seizoen: Titel, Bekerwinst en minstens 2 ronden ver geraken europees! (van mij, bestuur zie ik nog wel.)

Ik zit al voorbij de voorbereiding in het nieuwe seizoen, en er zijn al een PAK (en ja, geloof me maar, een PAK) transfers afgehandeld. Maar die bespaar ik je voor een latere update :)

Hopelijk kan dit tellen als 1ste verhaal. Vanaf nu zouden er ook screenshots moeten volgen (al zal ik die wellicht beperkt houden gezien teveel screenshots je hele verhaal om zeep helpen)

Laat me weten wat je ervan denkt :)
Avatar gebruiker
Ian
Miniem
Miniem
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 04 dec 2010, 00:10
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Advertentie

Advertentie
 

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor erdeebee » za 04 dec 2010, 04:10

Sterk seizoen gespeel in ieder geval. Over je verhaal: af en toe een screentje zou wel handig zijn.
Afbeelding
Afbeelding
erdeebee & FMBel op Twitter
Avatar gebruiker
erdeebee
Projecten / Moderator
 
Berichten: 17354
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 18:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: AFC Wimbledon
Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Piussi » za 04 dec 2010, 09:17

Screentjes vind ik altijd leuker dan wedstrijduitslagen in text. Voor de rest kan een AA Gent verhaal niet anders dan super worden e :D
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
Moderator
 
Berichten: 2402
Geregistreerd: do 05 okt 2006, 20:41
Woonplaats: Geel
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Verbr. Geel-Meerhout
Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8546&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Uncle_Sam » za 04 dec 2010, 09:58

Veel succes met de Buffalo's!! Deze ga ik zeker volgen!!
Uncle_Sam
Reservespeler
Reservespeler
 
Berichten: 226
Geregistreerd: za 16 sep 2006, 12:47
Woonplaats: Oostakker

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ronne » za 04 dec 2010, 10:37

Veel succes met de Buffalo's.
Avatar gebruiker
Ronne
Redacteur
 
Berichten: 6421
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 16:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: VV Coxyde
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8327&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor claudemilis » za 04 dec 2010, 10:46

mooie eerste seizoen
Avatar gebruiker
claudemilis
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3025
Geregistreerd: zo 29 maart 2009, 02:20
Woonplaats: tienen

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ian » za 04 dec 2010, 11:15

Twee dingskes:

1) Hoe gebeuren de updates? Zet ik hier dat er een update is en pas ik de 1ste post aan? Of post ik de update zowel hier als in de 1ste post? Of post ik de update enkel hier?
2) Er stonden nog geen screens omdat het 1ste seizoen al voorbij was, als jullie bevestiging willen, kan ik altijd een screen van m'n matchen (de lijst) of de eindstand posten hoor :)
Avatar gebruiker
Ian
Miniem
Miniem
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 04 dec 2010, 00:10
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ronne » za 04 dec 2010, 11:16

Post gewoon je update in een verse post in dit topic. :)
Avatar gebruiker
Ronne
Redacteur
 
Berichten: 6421
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 16:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: VV Coxyde
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8327&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Maesie » za 04 dec 2010, 11:20

Succes bij de Buffalo's. Alvast een mooi eerste seizoen gespeeld!
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 4078
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 12:11
Woonplaats: Waregem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8347&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor sandwish » za 04 dec 2010, 12:25

Mooi eerste seizoen van onze buren uit Gent :) Veel succes ;)
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Avatar gebruiker
sandwish
Admin
 
Berichten: 2470
Geregistreerd: za 13 jan 2007, 11:18
Woonplaats: Dendermonde
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Sporting Lokeren

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor stvvrules » za 04 dec 2010, 12:34

Succes in Gent ;)
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
stvvrules
Projecten
 
Berichten: 7925
Geregistreerd: ma 13 nov 2006, 19:10
Woonplaats: Hasselt
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Stvv, Tiras
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8557&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ian » za 04 dec 2010, 22:56

Begin Seizoen 2

Het einde van vorig seizoen was in 1 woord rampzalig. Er werden teveel matchen verloren op het einde en in de bekerfinale werden we met maar liefst 0-4 terug naar huis gekatapulteerd door een sterk Standard.

Afbeelding

Er moest dus een pak veranderen wou ik volgend seizoen een heel seizoen op niveau zijn. Er werd beslist om de hele ploeg om te gooien. Nog voor de aankondiging van het nieuwe seizoen ging ik op zoek naar nieuwe spelers. Dit zijn de transfers die gerealiseerd werden nog VOOR het seizoen ten einde was.

OUT: Lens Annab (M. Tel Aviv 550k), Erlend Hanstveit (Aston Villa, 90k)

Daarmee was m'n kas wat gespekt en kon ik reikhalzend uitkijken naar wat m'n bestuur me ter beschikking stelde aan het begin van volgend seizoen. We gingen naar het volgende seizoen, en tot mijn grote verrassing kreeg ik 4.9M ter mijner beschikking, waar dit vorig seizoen nog 500k was. Een flinke verhoging waar ik maar graag gebruik van maakte.

Dit zijn de gerealiseerde transfers:

OUT: Shlomi Arbeitman (Lille, 1.7M) (reden: goede speler maar te vaak geblesseerd), Tim Smolders (Auxerre, 650k), Stef Wils (HSV, 1M), Sébastian Phiri (Genk, 400k), Adriano (Nurnberg, Gratis), Skarabot (Valladollid, 170k)

IN: Adrian Calello (Dinamo, 1M, als hulp voor de aanpassing voor morales, m'n beste speler), Jonathan Hendrickx (Standard, 180k), Johan Vonlanthen (Vrije Transfer), Jonas Ivens (FC Groningen, 1.7M), Andrej Kramaric (Dinamo, 1.4M)

Ik was tevreden, met Vonlanthen, Calello en Kramaric had ik 3 toppers aangetrokken die perfect in m'n teamprofiel passen. Ik had de stats opgezocht die belangrijk waren voor de positie waar ik ze wenste uit te spelen en was zo op zoek gegaan naar de beste spelers.
Er was maar 1 nadeel. Gezien ik enkele toppers aantrok met hoge contracten, was ik genoodzaakt m'n budgetten aan te passen. M'n transferbudget kromp aanzienlijk, maar het loonbudget is nu weer ruimschoots gerespecteerd.

De Voorbereiding

We kenden opnieuw een optimale voorbereiding waarin m'n tactiek met m'n nieuwe spelers perfect tot uiting kwam. Met een doelsaldo van 20-3 in 6 matchen werden alle 6 de matchen gewonnen, waaronder een friendly tegen Montpellier, herinner je het nog? De ploeg die me vorig seizoen uit de Europa league knikkerde! Een mentale opsteker voor de ploeg, want het draaide fantastisch!
Met ratings als deze, kan je niet meer verwachten van deze ploeg!

Afbeelding


MAAAAAR, op de screen, zie je ook de keerzijde van de medaille. In die laatste voorbereidingsmatch, valt m'n draaischijf uit, Pedro morales. Geen ramp denk je dan, die komt wel terug, maar toen sloeg het noodlot toe. M'n enige speler met 4 sterren, m'n sterspeler, m'n topper, m'n draaischijf, m'n speler waarrond het hele team was opgebouwd....

Afbeelding

:'(
Ik kon wel wenen toen ik het zag. M'n hele seizoensvoorbereiding en in het verlengde m'n seizoen naar de knoppen! M'n topteam verstoort. Het voetbal alsof je Messi zou wegnemen bij Barcelona, of Boussoufa bij Anderlecht. Zeer pijnlijk, maar we moeten voort!

De eerste match tegen Anderlecht werd verloren met 1-2. Opnieuw kon ik ondanks rode kaarten geen gelijkmaker scoren! Morales z'n afwezigheid was voelbaar.
Toen kwam de loting voor de CL. OPNIEUW ajax! We waren vastbesloten om te tonen dat we als team gegroeid waren in het afgelopen seizoen. Daar gingen we voor. Vorig seizoen werd er uit 0-3 verloren en thuis 1-1 gelijkgespeeld. Dit jaar begonnen we uit, en deze keer werd er met 1-2 verloren. Een goal op verplaatsing! Super! Alles kan nog en we zijn klaar voor de volgende wedstrijd!
Maar zoooo jammer van Morales :'(

Tot later...
Avatar gebruiker
Ian
Miniem
Miniem
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 04 dec 2010, 00:10
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ian » za 04 dec 2010, 22:59

Kleine Update: Maar er was ook plaats voor goed nieuws! Er werd aan het bestuur gevraagd naar een moederclub en die ging daar tot m'n grote verrassing mee akkoord. Met niemand minder dan Real Madrid werd een samenwerkingsovereenkomst gesloten, goed voor 139k per jaar en goedkope huurspelers, waarvan de eerste (Jan berger) al in m'n team aangekomen is. Olé
Avatar gebruiker
Ian
Miniem
Miniem
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 04 dec 2010, 00:10
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor erdeebee » zo 05 dec 2010, 03:21

Met Real moet je toch iets kunnen uitsteken!
Afbeelding
Afbeelding
erdeebee & FMBel op Twitter
Avatar gebruiker
erdeebee
Projecten / Moderator
 
Berichten: 17354
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 18:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: AFC Wimbledon
Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor sandwish » zo 05 dec 2010, 10:54

Amai, dat is inderdaad wel een meevaller :)
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Avatar gebruiker
sandwish
Admin
 
Berichten: 2470
Geregistreerd: za 13 jan 2007, 11:18
Woonplaats: Dendermonde
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Sporting Lokeren

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Maesie » zo 05 dec 2010, 10:59

Spijtig van Morales, maar dat je Real krijgt als moederclub is wel een geschenk :)
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 4078
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 12:11
Woonplaats: Waregem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8347&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ronne » zo 05 dec 2010, 13:17

Jammer dat je u draaischijf moet missen, hopelijk vind je de oplossing!
Avatar gebruiker
Ronne
Redacteur
 
Berichten: 6421
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 16:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: VV Coxyde
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8327&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor Ian » zo 05 dec 2010, 14:54

We zijn vorige keer gestopt met het 2-1 verlies op Ajax, een score waarmee we zeker wat aankonden, het kan echter spoken in Het Jules Ottenstadion. Onze draaischijf Morales viel uit en dus moesten we op zoek naar oplossingen. Gezien het budget grotendeels op is, zal de nieuwe draaischijf wellicht met nieuwjaar aangetrokken worden. We zullen momenteel moeten roeien met de riemen die we hebben.

Op naar Ajax zou ik zo denken. De supporters zagen het pessimistisch in, de kranten zagen ons als de underdog. Er werd veel gespeculeerd, waardoor de match met Anderlecht verloren ging. Enkele spelers werden gespaard voor de cruciale match tegen Ajax, waardoor de wedstrijd tegen Anderlecht verloren ging. Er werd thuis met 1-2 verloren, tot ongenoegen van de supporters. Ik kon ze begrijpen maar de match tegen Ajax was belangrijker. Bij doorstoten was er immers een mooi financieel opstekertje aan verbonden, dat ik als Gent zijnde wel goed kan gebruiken!

Afbeelding

ER WERD MET 3-1 gewonnen van AJAX!!!! Toen ik op slag van rust 0-1 achter kwam, dacht ik dat het voorbij was, maar ik besloot alles op alles te zetten. Ik wisselde twee spelers aan de rust en zag Jonas Ivens uitvallen na 54 minuten. Al m'n wissels waren erdoor, de jongens die er stonden moesten de klus klaren. En dat deden ze nog ook!!! Jan Berger, nog maar pas overgekomen van Real Madrid, scoorde de gelijkmaker, waarna Azofeifa (vervanger morales) vanop de stip gelijkmaakte. We gingen richting 90ste minuut en verlengingen zaten eraan te komen. Maar niets was minder waar. De zwitser Vonlanthen (gratis aangetrokken) knalde in de 90ste minuut een heerlijk afstandschot in de verste hoek. GENT GING DOOR!!!!!
De supporters uitzinnig van vreugde, de aanvallende tactiek had dan toch geloond! De blessure van Ivens bleek mee te vallen (4 dagen) en dus kon niks meer stuk.

Toen kwam er de loting. JUVENTUS! Sportief een onhaalbare kaart, maar voor de supporters toch top, we zouden ons best doen om er het beste van te maken! De competitie werd even vergeten wat tot deze resultaten leidde.

Afbeelding

De 1 op 9 in de competitie werd gevolgd door een 9 op 9. Juventus bleek een maatje te sterk, maar met 0-2 en 1-0 verlies mogen we zeker niet klagen, zo bleek ook achteraf toen ze zeiden dat ze verwacht hadden dat we met grote cijfers zouden verliezen. NIet was dus minder waar, maar we waren dus genoodzaakt om de in de poules van de Europa League te voetballen, een mijlpaal in de geschiedenis van Gent!
De loting kon moeilijk beter. Alle ploegen zijn mits topvorm haalbaar.

Afbeelding

Met rubin kazan, napoli en olympiakos zou het wellicht vechten worden voor de 3de stek, maar mits topvorm, mag de 2de stek niet uitgesloten worden!!

To be continued :)
Avatar gebruiker
Ian
Miniem
Miniem
 
Berichten: 13
Geregistreerd: za 04 dec 2010, 00:10
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor stvvrules » zo 05 dec 2010, 15:45

Je doet het niet slecht met Gent :)
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
stvvrules
Projecten
 
Berichten: 7925
Geregistreerd: ma 13 nov 2006, 19:10
Woonplaats: Hasselt
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Stvv, Tiras
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8557&view=unread#unread

Re: Voortzetting van vernieuwende traditie! [KAA Gent]

Berichtdoor EE » zo 05 dec 2010, 21:31

Goed bezig daar. Doe zo verder!
Avatar gebruiker
EE
International
International
 
Berichten: 1089
Geregistreerd: di 17 feb 2009, 20:37

Volgende

Keer terug naar Verhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: benoit, Google Adsense [Bot], Sanderus en 1 gast

NOV
23

23/11/2010 - 05/01/2011
1-1 challenges 2011: Groepsrondes

DEC
12

12/12/2010 - 23/12/2010
FMBel Forum Awards 2010: Stemming

DEC
20

20/12/2010 - 25/12/2010
Nominaties Literatuurprijs FM2011

DEC
26

26/12/2010 20:00 - 21:00
Bekendmaking Winnaar Literatuurprijs FM2011

DEC
27

27/12/2010 20:00 - 22:00
FMBel Forum Awards 2010: Uitreiking

Wist je dat?

Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen"

Interessante links
Partners

Managers United