Rosse wordt een Kakker
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.
14 berichten
• Pagina 1 van 1
Rosse wordt een Kakker
Nadat Marc Brijs wegens gezondheidsredenen een stap terug zet uit de voetbalwereld,koos K.V.Mechelen een onervaren coach genaamd RoSSe.RoSSe was vroeger een voetballer bij het onbekende Willebroek.Daarom is iedereen verbaasd dat hij de baan van coach kreeg in K.V.Mechelen.
De geschiedenis van K.V.mechelen
K.V.Mechelen werd opgericht in 1904 en de club speelt hun thuiswedstrijden in het mooie Veoliastadion waar er elke thuiswedstrijd een Leuke sfeer hangt.KV Mechelen beleefde zijn grootste successen in de jaren 1980 terwijl het in 2005 voor het laatst een beker won en bouwt zodoende een rijke historie op.KV Mechelen won de Cup Winners Cup in 1988,won de supercup in datzelfde jaar,pakte de titel in de Belgische divisie in 1943,1946,1948,1989 en won de beker van Belgie in 1987.
Een eerste intervieuw van de nieuwe coach:
Het Nieuwsblad:Hallo,hoe is het met u na dat je zo'n goed nieuws hebt ontvangen?
Rosse:Zeer goed met mij,ik ben zeer verrast dat K.V.Mechelen mij heeft gekozen.Ik had voor de grap een cv gestuurd naar voorzitter en toen ik 2 dagen daarna telefoon kreeg sprong ik gat in de lucht.
Het Nieuwsblad:Wat zijn u ambities voor het komend seizoen?
Rosse:Ik zou graag met Mechelen in play-off 1 geraken,maar het zal moeilijk zijn.Ik denk dat wij zullen strijden met cercle brugge en kortrijk voor dat 6de ticket in play-off1.
Het Nieuwsblad:Hoe was de sfeer nadat Marc Brijs plots vertrok in de kleedkamers?
Rosse:Elke speler vond het raar dat plots Brijs vertrok,maar ze hopen dat het snel beter gaat met hem.
Het Nieuwsblad:Ik wens u veel succes dit seizoen met Mechelen.
Rosse:Dankuwel.
- Rosse17
- Kadet
Re: Rosse wordt een Kakker
Veel succes.
De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt
-
sandwish - Admin
- Football Manager: Ja
- Football Manager Live: Nee
- Club: Sporting Lokeren
Na een paar dagen besloot ik dat ik een spits en een extra middenvelder nodig had en daarom trok ik Lucas Marecek en Emile Mpzena.Lucas Marecek komt op huurbasis over van Anderlecht en is een jonge middenvelder die een mooi schot in de benen heeft.Emile Mpzena is een goede spits dat heeft hij in het verleden al bewezen.
Screen van Marecek:https://img262.imageshack.us/img262/8398/marecek.png
Screen van Mpzena:https://img842.imageshack.us/img842/7112/mpzena.png
Een overzicht van de transfers.
Het is niet veel, maar ik denk dat ik bij dit KVM niet veel moest bijvoegen en dus zal ik niets meer aankopen tot de winterstop.
Hier zijn resultaten van mijn vriendschappelijke wedstrijden.
Ik ben redelijk tevreden van de uitslagen maar ik vind wel dat we wat meer moesten score.
Nu dat het seizoen begint heb ik basiselftal in mijn hoofd.
Ik ga vooral deze elftal gebruiken,maar als mijn spits Benteke niet genoeg scoort(hij scoorde ook amper in de voorbereiding)zou ik in zijn plaats Mpenza zetten.
Screen van Marecek:https://img262.imageshack.us/img262/8398/marecek.png
Screen van Mpzena:https://img842.imageshack.us/img842/7112/mpzena.png
Een overzicht van de transfers.
Het is niet veel, maar ik denk dat ik bij dit KVM niet veel moest bijvoegen en dus zal ik niets meer aankopen tot de winterstop.
Hier zijn resultaten van mijn vriendschappelijke wedstrijden.
Ik ben redelijk tevreden van de uitslagen maar ik vind wel dat we wat meer moesten score.
Nu dat het seizoen begint heb ik basiselftal in mijn hoofd.
Ik ga vooral deze elftal gebruiken,maar als mijn spits Benteke niet genoeg scoort(hij scoorde ook amper in de voorbereiding)zou ik in zijn plaats Mpenza zetten.
- Rosse17
- Kadet
-
Ronne - Redacteur
- Club: VV Coxyde
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8327&view=unread#unread
-
erdeebee - Projecten / Moderator
- Club: AFC Wimbledon
- Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread
Spoiler: toon
Augustus
Wij zijn slecht begonnen aan de competie met een verlies in Eupen.Normaal moet Mechelen zeker winnen van Eupen,maar we hadden daar een complete off-day.
We hebben het recht gezet tegen Zulte,Cercle en Beerschot.Ik vond het jammer dat we gelijk spelen in Lierse,we hadden gemakkelijk moeten winnen maar die Kawashima is een zeer goede keeper.
Stand Augustus
Als u het klassement ziet,vind ik dat we zeker nog in de top 6 blijven als iedereen hun inhaalwedstrijden heeft gedaan.Dus ik mag tevreden zijn met de
resultaten dat we gebracht hebben.
Speler van de maand voor mij is Wilmet.
Hij is 3 keer man van de wedstrijd geweest en heeft in die 5 wedstrijden 3 keer gescoord.
Spoiler: toon
- Rosse17
- Kadet
Proficiat kakker!!! Heb ook recent anderhalf seizoen kakker gespeeld (ik doe er nog mee verder maar nu even niet) ... Is ploeg met enorm veel potentieel dat rondloopt...
- Quiller
- Duiveltje
Naast de slipper op Eupen heb je er een uitstekende maand opzitten!
-
Ronne - Redacteur
- Club: VV Coxyde
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8327&view=unread#unread
Een overzicht van de maand september
Ik ben zeer tevreden van wat mijn team heeft gepresteerd.Nadat we thuis tegen lokeren de 3 punten hebben laten liggen,hebben ze die zeker goed gemaakt
tegen Charleroi,Standard en Genk.We kwamen tegen Standard achter maar Mpenza heeft zijn waarde bevestigd door 2 keer te scoren.Tegen Genk was Wilmet weer van goud waarde door te scoren en een assist te geven.
Stand
Ik staan nu 2de met 4 punten voorsprong op de 3de.Ik ben zeer tevreden van de eerste 2 maanden van de competie.Ik hoop dat mijn ploeg deze goede vorm kunnen aan houden tot aan de winterstop.
Ook werd er geloot voor de 6de ronde Beker van Belgie:
Wetteren-K.V.Mechelen
Ander belangrijke wedstrijden:
Anderlecht-OH Leuven
Bergen-Club Brugge
AA Gent-Lommel
Turnhout-Standard
Dender-Genk
Ik ben zeer tevreden van wat mijn team heeft gepresteerd.Nadat we thuis tegen lokeren de 3 punten hebben laten liggen,hebben ze die zeker goed gemaakt
tegen Charleroi,Standard en Genk.We kwamen tegen Standard achter maar Mpenza heeft zijn waarde bevestigd door 2 keer te scoren.Tegen Genk was Wilmet weer van goud waarde door te scoren en een assist te geven.
Stand
Ik staan nu 2de met 4 punten voorsprong op de 3de.Ik ben zeer tevreden van de eerste 2 maanden van de competie.Ik hoop dat mijn ploeg deze goede vorm kunnen aan houden tot aan de winterstop.
Ook werd er geloot voor de 6de ronde Beker van Belgie:
Wetteren-K.V.Mechelen
Ander belangrijke wedstrijden:
Anderlecht-OH Leuven
Bergen-Club Brugge
AA Gent-Lommel
Turnhout-Standard
Dender-Genk
- Rosse17
- Kadet
Succes met KV Mechelen. IRL doen ze het sterk, het is aan jou om nog beter te doen!
-
Ian - Miniem
Een overzicht van de Maand oktober
Ik ben zeer blij met wat mijn team heeft gepresteerd afgelopen maand.Met winst tegen Kortrijk,Club Brugge en Anderlecht sta ik nu samen met Anderlecht(1 match minder gespeeld) op kop.Voor de beker van Belgie heb ik Wetteren uitgeschakeld met de nodige moeite.Ik liet een b-ploeg spelen omzo spelers te sparen tegen Anderlecht.Het enigste spijte van heel de maand is het verlies in Gent.We verdienden eigenlijk een gelijkspel,maar Chen pakten een onnodige rode kaart en daardoor kreeg ik op het einde met die vrije trap dat Chen veroorzaakten een goal tegen.Ook heb ik deze maand een aanbieding gehad voor Mununga van het Anderlecht van 1,8 miljoen,maar ik heb deze voorstel afgewezen.Ik vind dat Mununga eerst nog wat bewijzen voor Mechelen en dan mag hij misschien weg in Juli.
Wedstrijden
Stand
Andere uitslagen van de Beker Van Belgie:
Anderlecht-OH Leuven 0-0 p
Turnhout-Standard 3-1
AA Gent-Lommel 3-0
Bergen-Club Brugge 2-0
Dender-Racing Genk 1-3
Als je zo ziet zijn er veel verrassingen geweest deze ronde.
Loting 7de ronde:(de belangrijkste)
K.V.Mechelen-Sint Truiden
Racing Genk-Tubeke
AA Gent-OH Leuven
Loting Kwartfinale:
Izegem of Germinal Beerschot-K.V.Mechelen of Sint Truiden
Ik ben zeer blij met wat mijn team heeft gepresteerd afgelopen maand.Met winst tegen Kortrijk,Club Brugge en Anderlecht sta ik nu samen met Anderlecht(1 match minder gespeeld) op kop.Voor de beker van Belgie heb ik Wetteren uitgeschakeld met de nodige moeite.Ik liet een b-ploeg spelen omzo spelers te sparen tegen Anderlecht.Het enigste spijte van heel de maand is het verlies in Gent.We verdienden eigenlijk een gelijkspel,maar Chen pakten een onnodige rode kaart en daardoor kreeg ik op het einde met die vrije trap dat Chen veroorzaakten een goal tegen.Ook heb ik deze maand een aanbieding gehad voor Mununga van het Anderlecht van 1,8 miljoen,maar ik heb deze voorstel afgewezen.Ik vind dat Mununga eerst nog wat bewijzen voor Mechelen en dan mag hij misschien weg in Juli.
Wedstrijden
Stand
Andere uitslagen van de Beker Van Belgie:
Anderlecht-OH Leuven 0-0 p
Turnhout-Standard 3-1
AA Gent-Lommel 3-0
Bergen-Club Brugge 2-0
Dender-Racing Genk 1-3
Als je zo ziet zijn er veel verrassingen geweest deze ronde.
Loting 7de ronde:(de belangrijkste)
K.V.Mechelen-Sint Truiden
Racing Genk-Tubeke
AA Gent-OH Leuven
Loting Kwartfinale:
Izegem of Germinal Beerschot-K.V.Mechelen of Sint Truiden
- Rosse17
- Kadet
Toen ik een mijn computer aant verschone was had ik per ongeluk ook fm 2011 deraf gegooid .Nu ben ik dat savefile kwijt waarin ik zo goed presteerde met mechelen.
Ik vind dat eigelijk raar want het savefile van 1-1 challenge stond er nog op en die van mechelen was weg
Kan iemand deze op slot doen of verwijderen?
- Rosse17
- Kadet
Gesloten. Je kan in het vervolg ook zelf sluiten.
-
erdeebee - Projecten / Moderator
- Club: AFC Wimbledon
- Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread
14 berichten
• Pagina 1 van 1