Snaakie @ Anderlecht
9 berichten
• Pagina 1 van 1
Snaakie @ Anderlecht
Hoi Allen,
ik ben vorige maand met CM 2011 begonnen en heb 8 seizoenen met anderlecht gespeeld.
Nu ben ik opnieuw begonnen met Anderlecht met als enige doel europa veroveren met zoveel mogelijk belgen in men team. En men presentaties wou ik met jullie delen
Ik moet nog mijn screenshots croppen en knippen maar hier al een preview van men spelerslijst 2015-16
Als ik tijd gevonden heb dan post ik de vorige seizoenen...
ik ben vorige maand met CM 2011 begonnen en heb 8 seizoenen met anderlecht gespeeld.
Nu ben ik opnieuw begonnen met Anderlecht met als enige doel europa veroveren met zoveel mogelijk belgen in men team. En men presentaties wou ik met jullie delen
Ik moet nog mijn screenshots croppen en knippen maar hier al een preview van men spelerslijst 2015-16
Als ik tijd gevonden heb dan post ik de vorige seizoenen...
- Snaakie
- Miniem
Re: Snaakie @ Anderlecht
Allemaal Belgen! Mooi gedaan
-
EE - International
Man dat is echt een fantastisch team hoor!Zou daar direct graag mee spelen!Veel succes grtz Ollie
- den ollie
- Reservespeler
- Football Manager: Ja
- Football Manager Live: Nee
ja ik kan niet klagen,
ik heb elk jaar al geluk gehad op europees vlak.
wou graag hazard er nog bij hebben, maar dit zit sinds seizoen 2011-12 bij Liverpool.
Zijn vraag prijs is 19.5 miljoen (lees voor 45 mil kan ik hem hebben) maar zijn looneisen zijn niet te doen...
ik heb elk jaar al geluk gehad op europees vlak.
wou graag hazard er nog bij hebben, maar dit zit sinds seizoen 2011-12 bij Liverpool.
Zijn vraag prijs is 19.5 miljoen (lees voor 45 mil kan ik hem hebben) maar zijn looneisen zijn niet te doen...
- Snaakie
- Miniem
Ok we gaan van start met het eerste seizoen.
Ik heb niet alle screenshots en zit ondertussen op werk dus kan CM hier moeilijk openen.
Seizoen 1 / 2010-2011
In het eerste seizoen heb ik geen transfer geld gekregen en moest ik het doen met de spelers die ik had.
De supercup
De supercup speelde we tegen Gent. Omdat ik reeds 8 seizoen had gespeeld wist ik welke tacktieken te gebruiken.
De league
Het seizoen ging eigenlijk heel vlot, ik had echt geen klagen over men team. Lukaku is 2 maand geblesseerd geweest maar Pablo Chavarria heeft zijn plaats perfect ingenomen.
Champions cup
Ik heb geen screenshots van de qual matchen maar ik heb de poules gehaald ( en de bijkomende 7mil € )
De poule bestond uit Bayeren, Valencia en Sparta Praag. Niet de poule gemakkelijkste poule natuurlijk
Ons doel bestond er uit om derdes te worden en door te stoten naar de Euro cup.
Op de laatste speeldag zag het er nog iets anders uit. Bayeren stond ongenaakbaar aan de leiding en op de tweede
plaats stonden wij met 8 punten. Maar Valencia derde met 7 punten.
En natuurlijk de laatste wedstrijd moesten wij op bezoek bij Valencia. Spielberg zou het zo mooi niet kunnen schrijven
Wat er die laatste wedstrijd is gebeurd is maar een klik away
Ik heb niet alle screenshots en zit ondertussen op werk dus kan CM hier moeilijk openen.
Seizoen 1 / 2010-2011
In het eerste seizoen heb ik geen transfer geld gekregen en moest ik het doen met de spelers die ik had.
De supercup
De supercup speelde we tegen Gent. Omdat ik reeds 8 seizoen had gespeeld wist ik welke tacktieken te gebruiken.
Spoiler: toon
De league
Het seizoen ging eigenlijk heel vlot, ik had echt geen klagen over men team. Lukaku is 2 maand geblesseerd geweest maar Pablo Chavarria heeft zijn plaats perfect ingenomen.
Champions cup
Ik heb geen screenshots van de qual matchen maar ik heb de poules gehaald ( en de bijkomende 7mil € )
De poule bestond uit Bayeren, Valencia en Sparta Praag. Niet de poule gemakkelijkste poule natuurlijk
Ons doel bestond er uit om derdes te worden en door te stoten naar de Euro cup.
Op de laatste speeldag zag het er nog iets anders uit. Bayeren stond ongenaakbaar aan de leiding en op de tweede
plaats stonden wij met 8 punten. Maar Valencia derde met 7 punten.
En natuurlijk de laatste wedstrijd moesten wij op bezoek bij Valencia. Spielberg zou het zo mooi niet kunnen schrijven
Wat er die laatste wedstrijd is gebeurd is maar een klik away
- Snaakie
- Miniem
De Europa Cup
Tja zoals je kan zien heb ik het niet gehaald in de Champions cup. Maar de matchen hebben me toch vertrouwen gegeven.
De europa cup bestond bij mij vooral uit nagelbijten, penaltys en veel goals.
Hoe het afliep moet je hieronder klikken
Beker van België
De beker heb ik vooral gespeeld met een veredeld B-elftal omdat we teveel matchen moesten spelen,
maar dankzij Scholle als fantastische keeper en fantastische spitsen (De sutter, Chavarria, Suarez en Lukaku.
Zijn we tot in de finale geraakt
Daar zat ik dan, al mijn training op tacktieken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Onze tacktieken klopten allemaal, vooral mijn tacktiek 4-1-4-1 enkel op counter bij europese uit wedstrijden
werkte fantastisch.
Enkele statistieken:
Topschutter
Dawid Janczyk (lokeren) 18
Ibou (kortrijk) 16
Chavarria (A'lecht) 16
Lukaku (A'lecht) 14
Assists
Boussoufa 16
Biglia 14
Legaer 13
Gemiddelde
Boussoufa 7.34
Ibrahima Gueye (lokeren) 7.27
Legaer 7.22
Op het einde van het seizoen heb ik nog de leuke titel van manager van het jaar gekregen.
Transfers
Dit seizoen heb ik alleen maar verkocht en uitgeleend. Nathan Cabasele wou ik op zich wel houden maar als
liverpool 475k bied voor een jonge speler en ik heb het geld nodig dan zeg ik JA
Hopelijk genoten van men eerste seizoen, als men andere screenshots inorde zijn dan post ik de volgende seizoenen.
Tja zoals je kan zien heb ik het niet gehaald in de Champions cup. Maar de matchen hebben me toch vertrouwen gegeven.
De europa cup bestond bij mij vooral uit nagelbijten, penaltys en veel goals.
Hoe het afliep moet je hieronder klikken
Beker van België
De beker heb ik vooral gespeeld met een veredeld B-elftal omdat we teveel matchen moesten spelen,
maar dankzij Scholle als fantastische keeper en fantastische spitsen (De sutter, Chavarria, Suarez en Lukaku.
Zijn we tot in de finale geraakt
Daar zat ik dan, al mijn training op tacktieken heeft zijn vruchten afgeworpen.
Onze tacktieken klopten allemaal, vooral mijn tacktiek 4-1-4-1 enkel op counter bij europese uit wedstrijden
werkte fantastisch.
Enkele statistieken:
Topschutter
Dawid Janczyk (lokeren) 18
Ibou (kortrijk) 16
Chavarria (A'lecht) 16
Lukaku (A'lecht) 14
Assists
Boussoufa 16
Biglia 14
Legaer 13
Gemiddelde
Boussoufa 7.34
Ibrahima Gueye (lokeren) 7.27
Legaer 7.22
Op het einde van het seizoen heb ik nog de leuke titel van manager van het jaar gekregen.
Transfers
Dit seizoen heb ik alleen maar verkocht en uitgeleend. Nathan Cabasele wou ik op zich wel houden maar als
liverpool 475k bied voor een jonge speler en ik heb het geld nodig dan zeg ik JA
Hopelijk genoten van men eerste seizoen, als men andere screenshots inorde zijn dan post ik de volgende seizoenen.
Laatst bijgewerkt door Snaakie op di 21 dec 2010, 16:23, in totaal 1 keer bewerkt.
- Snaakie
- Miniem
Goed bezig precies. Je laatste screen is wel nog een keer je prijs ipv de transfers.
-
EE - International
aangepast thx
- Snaakie
- Miniem
Een zeer mooie kern ondertussen Veel succes in Anderlecht.
De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt
-
sandwish - Admin
- Football Manager: Ja
- Football Manager Live: Nee
- Club: Sporting Lokeren
9 berichten
• Pagina 1 van 1