Carnaval in het Noorden

Schrijf een verhaal over jouw FM2011 carrière, of volg de verhalen van anderen
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.

Carnaval in het Noorden

Berichtdoor Vlonkie » za 05 feb 2011, 11:14

Nog een dagboek van mijn kant. Ik zal om de beurt updaten. Dus de ene week mijn dagboek met Engeland en de andere week deze dagboek met Groningen.

Afbeelding

carnaval in t noorden, dat is n feest mit pit
van veendam noar olle pekel, elkenain dut mit
van hoogezand tot sappemeer
van grönnen tot an stad
elkenain gaait plat


Toekomst FC Groningen ziet er goed uit.

FC Groningen zal binnen drie of vier jaar een Europese topper zijn. Aldus de geldschieter die een flinke som geld in de club stak. Als gevolg van deze investering heeft de geldschieter ook aangegeven dat Pieter Huistra niet de nieuwe trainer wordt van FC Groningen. De naam van de geldschieter wordt in verband met privacy niet bekend gemaakt.

Afbeelding

FC Groningen is een voetbalclub uit de stad Groningen. De FC werd opgericht op 16 juni 1971 en komt voort uit de Groninger Voetbal en Atletiek Vereniging (GVAV). De club kent een roerige geschiedenis, waarbij een faillissement soms heel nabij was, maar geldt de laatste jaren als een zeer stabiele organisatie die tot de subtop van Nederland behoort. De clubkleuren zijn de kleuren van de stad Groningen:groen en wit. De thuiswedstrijden worden gespeeld in de Euroborg. Op de UEFA ranglijst van de beste clubs in Europa staat FC Groningen als achtste Nederlandse club anno 2010 op de 146ste plaats. FC Groningen speelt haar wedstrijden sinds 2006 in de Euroborg. De Euroborg heeft een capaciteit van 22329 zitplaatsen.

Afbeelding
Euroborg, sinds 2006 de thuishaven van FC Groningen
Vlonkie
Rotatiespeler
Rotatiespeler
 
Berichten: 395
Geregistreerd: di 09 maart 2010, 14:25

Carnaval in het Noorden

Advertentie

Advertentie
 

Re: Carnaval in het Noorden

Berichtdoor claudemilis » za 05 feb 2011, 11:26

veel succes
Avatar gebruiker
claudemilis
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3240
Geregistreerd: zo 29 maart 2009, 02:20
Woonplaats: tienen
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: club brugge
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8725&p=295267#p295267

Re: Carnaval in het Noorden

Berichtdoor Vlonkie » za 05 feb 2011, 15:40

Bedankt voor de reactie

Afbeelding

Rene van der Gijp aan de slag bij FC Groningen

Rene van der Gijp is zojuist aangesteld als de nieuwe trainer van FC Groningen. Van der Gijp die het nooit zag zitten als trainer en ze zelfs nooit serieus nam, moet nu hopen dat de spelers hem wel serieus nemen. Rene tekent een contract voor twee jaar. Zijn enige eis was naar verluid een biertje tijdens de persconferentie.

Afbeelding

Van der Gijp werd in 1976 gescout door Sparta. In 1978 debuteerde Van der Gijp in de hoofdmacht van dezelfde club. Hij speelde daar als rechtsbuiten. Na 4 seizoenen Sparta en 2½ seizoen SC Lokeren (België) keerde hij in december 1984 weer terug in Nederland. Hij speelde tot en met 30 juni 1987 bij PSV, waar hij zich ook in het Nederlands elftal wist te spelen. In 15 interlands scoorde hij 2 doelpunten. 1 juli 1987 vertrok hij bij PSV. Zijn nieuwe club werd het Zwitserse Xamax Neuchatel.

Tegenwoordig is Van der Gijp een entertainer op televisie en in andere media. In zijn voetbalcarrière was hij dat ook. Op het veld haalde hij vaak grappen uit met het publiek of met tegenstanders. In zijn 'tweede leven' als spreker en analist is hij dat nog steeds. Hij doet dat door presentaties aan te vullen met anekdotes uit zijn carrière.
Vlonkie
Rotatiespeler
Rotatiespeler
 
Berichten: 395
Geregistreerd: di 09 maart 2010, 14:25

Re: Carnaval in het Noorden

Berichtdoor Vlonkie » zo 06 feb 2011, 18:57

Afbeelding

FC Groningen is klaar voor het grote werk. Ik heb als eerst mijn eigen assistent laten komen, in de persoon van Johan Neeskens. Daarnaast heb ik het elftal op verschillende posities aanzienlijk versterkt. Voor vier spelers heb ik in totaal 22 miljoen euro uitgetrokken.

De enige echte test in de voorbereiding was tegen Sevilla. Schijn bedriegt. Als jullie de eindstand zo zien zullen jullie denken dat ik helemaal van het veld gespeeld werd. Dat is niet zo. We hadden 49% balbezit, wij hadden de meeste kansen, maar zij waren geroutineerd als de besten. Door hun counters verloren wij uiteindelijk afgetekend met 4-1.

Afbeelding

Thiago Ribeiro heb ik gehaald voor de spitspositie naast Tim Matavz. Djuricic komt het middenveld versterken en voor de linksback positie had alleen Stenman. Daarvoor heb ik als stand-in, en later zelfs als vervanger, van Aanholt gekocht van Chelsea. Omer Bayram is een groot talent en die heb ik uiteraard gehaald voor de toekomst. van Nieff en Metaj mochten de Euroborg verlaten. Kunst, Bakker en Rijsdijk maken elders hun speelminuten.

Afbeelding
Vlonkie
Rotatiespeler
Rotatiespeler
 
Berichten: 395
Geregistreerd: di 09 maart 2010, 14:25

Re: Carnaval in het Noorden

Berichtdoor sandwish » zo 06 feb 2011, 19:01

Veel succes in het noorden ;) Van der Gijp ... altijd een goeie speler geweest.
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Afbeelding
Avatar gebruiker
sandwish
Admin
 
Berichten: 2528
Geregistreerd: za 13 jan 2007, 11:18
Woonplaats: Dendermonde
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Sporting Lokeren


Keer terug naar Verhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 1 gast

JAN
18

18/01/2011 - 16/02/2011
1-1 challenges 2011: Achtste Finales

FEB
6

06/02/2011 - 27/02/2011
Belgisch Kampioenschap FM2011: Inschrijvingen

FEB
21

21/02/2011 - 26/02/2011
Nominaties Literatuurprijs FM2011

FEB
22

22/02/2011 - 16/03/2011
1-1 challenges 2011: Kwartfinales

FEB
27

27/02/2011 20:00 - 21:00
Bekendmaking Winnaar Literatuurprijs FM2011

Wist je dat?

Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen"

Interessante links
Partners

Managers United