smetje schreef:R.STANDARD DE LIÈGE - K.Lutlommel of R.Antwerp FC
smetje schreef:Wij gaan dus op bezoek bij Germinal Beerschot. Vind ik al bij al wel een toffe loting.
@de Beerschotfans hier op het forum: hoe groot is jullie bezoekersvak? En is er eventueel een extra vak dat beschikbaar gesteld zou kunnen worden? 3 jaar terug op STVV waren we met ongeveer 1500 ajuinen en vorig jaar op Westerlo toch ook dik 1000. Komt er bij jullie wat volk voor een bekermatch?
Blup008 schreef:smetje schreef:R.STANDARD DE LIÈGE - K.Lutlommel of R.Antwerp FC
Haha, ik had eerst 'Kutlommel' gelezen
smetje schreef:Wij gaan dus op bezoek bij Germinal Beerschot. Vind ik al bij al wel een toffe loting.
@de Beerschotfans hier op het forum: hoe groot is jullie bezoekersvak? En is er eventueel een extra vak dat beschikbaar gesteld zou kunnen worden? 3 jaar terug op STVV waren we met ongeveer 1500 ajuinen en vorig jaar op Westerlo toch ook dik 1000. Komt er bij jullie wat volk voor een bekermatch?
Rhand schreef:smetje schreef:Wij gaan dus op bezoek bij Germinal Beerschot. Vind ik al bij al wel een toffe loting.
650 man kan er maar in ons uitvak, dankzij Patrick "Judas" Janssens.
Voor een bekermatch tegen een 3de klasser denk ik niet dat er veel volk gaat komen. Zeker niet met de huidige malaise en bestuur. Als we aan 5,000 supporters geraken, zal het veel zijn.
Stijnman77 schreef:Veel Cercle-supporters? Whehe, uitspraak van het jaar
Stijnman77 schreef:Veel Cercle-supporters? Whehe, uitspraak van het jaar
erdeebee schreef:Wat heeft Janssens met het uitvak te maken? Dat is toch een Beerschot-supporter
Stijnman77 schreef:Onderschat Wetteren niet, een zeer goed voetballende ploeg.
sandwish schreef:Eerst naar Wetteren en dan naar Waregem ... m.a.w. wachten op de loting voor de kwart
Keer terug naar Belgisch Voetbal
Gebruikers op dit forum: qwaxo en 2 gasten
Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen" |