[FM10] Zulte Waregem, enkele vraagjes

Alles over de spelers & staf

[FM10] Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » ma 20 sep 2010, 12:46

Mijn pc kan eindelijk FM10 draaien :p , nu der ne nieuwe processor en wa extra RAm insteekt. Ik heb hier ooit FM10 gewonnen (waarvoor nog altijd veel dank), ma den overgang is nogal abrupt, aangezien 08 de laatste is da ik heb gespeeld.

Ben een spel begonnen met Zulte Waregem, zit nog maar in de voorbereiding. Ma toch wel al wa problemen.

Geld is schaars, dus ik denk, i kga wa spelers huren. Ma al die clubs vragen nog is een huursom van minimum een half miljoen?! Voor da geld (en het salaris) kan ik evengoe een jong talent kopen. Alleen is er dus geen geld. is er hier echt geen weg omheen? Gratis spelers vragen vaak ook een salaris van in de 3000.

Mijn assistent manager zijn beoordelingsvermogen is redelijk goed, maar toch krijg ik bij veel spelers uit men A-team. "Goede aanwinst voor Tweede klasse". Ja spijtig alleen da ik in eerste klasse zit.

Voor de rest nog wat gewone aanbevelingen mogen ook :p

Merci
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

[FM10] Zulte Waregem, enkele vraagjes

Google Adsense

Google Adsense
 

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Piussi » ma 20 sep 2010, 12:48

Ik speelde met AA Gent eens een game en ik had ook enkel spelers goed genoeg voor Tweede Klasse.. Maar ik werd wel kampioen ;)
Afbeelding
Afbeelding
Avatar gebruiker
Piussi
International
International
 
Berichten: 1383
Geregistreerd: do 05 okt 2006, 21:41
Woonplaats: Geel
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: KSK Beveren
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7825&view=unread#unread

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor erdeebee » ma 20 sep 2010, 13:31

Kijk eens bij het teamrapport van je assistent. Misschien stelt hij wel goeikopere alternatieven voor?
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
erdeebee
Legende
Legende
 
Berichten: 15029
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 19:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Bugbrooke St. Michaels
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7352&view=unread#unread

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » ma 20 sep 2010, 17:57

erdeebee schreef:Kijk eens bij het teamrapport van je assistent. Misschien stelt hij wel goeikopere alternatieven voor?


Ja, maar drie, en ook niet zon goeie. Voor de rest suggereert hij huurspelers, maarja daar heb ik het geld niet voor

Kan er iemand trouwens de volgorde van aanbevelingen posten? zo van vrij goede versterking, bruikbare speler, degelijke, ....
Laatst bijgewerkt door AntiChrist7 op ma 20 sep 2010, 18:02, in totaal 1 keer bewerkt.
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Ronne » ma 20 sep 2010, 17:59

De moeite niet waard, bruikbare, degelijk, goed, vrij goed, uitstekend, belangrijk. Denk dat het zoiets is, kan nog wat verschillen ook.
Avatar gebruiker
Ronne
Wereld Topper
Wereld Topper
 
Berichten: 5240
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 17:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Maesie » ma 20 sep 2010, 18:17

Als ik met Zulte Waregem speel, doe ik het eerste seizoen nagenoeg geen transfers, aangezien er gewoon geen geld is. Als je goede resultaten haalt in seizoen 1, krijg je normaal gezien wel wat geld ter beschikking het tweede seizoen, waar je toch enkele deftige spelers kunt voor halen.

Met dat huren heb ik hetzelfde probleem, daarom huur ik er geen, aangezien ik er meer voor moet betalen dan dat ik een speler koop.
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3253
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 13:11
Woonplaats: Waregem

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor erdeebee » ma 20 sep 2010, 18:50

Ronne schreef:De moeite niet waard, bruikbare, degelijk, goed, vrij goed, uitstekend, belangrijk. Denk dat het zoiets is, kan nog wat verschillen ook.


Vrij goed, geen verkeerde speler, goed

Over het huren: ik krijg vaak een speler voor minder dan de huursom die er staat.
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
erdeebee
Legende
Legende
 
Berichten: 15029
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 19:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Bugbrooke St. Michaels
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7352&view=unread#unread

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » ma 20 sep 2010, 19:38

Ik ga Maesie zijn advies nemen, en aangezien er toch geen geld is, geen transfers doen. Voorlopig loopt de voorbereiding erg goed, 2-2 tegen Sturm Graz (gelijkmaker tegen in de laatste minuut), 2-0 tegen genk en dender, en zojuist 2-1 tegen Lazio :D . (heb andere vriendschappelijke wedstrijden gezet om er iets aan te verdienen, hebben ze trouwens ook goed gedaan) die tactiekwizard is een zalig iets. alleen hopen dat er geen blessures komen.
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Maesie » ma 20 sep 2010, 20:47

AntiChrist7 schreef:Ik ga Maesie zijn advies nemen, en aangezien er toch geen geld is, geen transfers doen. Voorlopig loopt de voorbereiding erg goed, 2-2 tegen Sturm Graz (gelijkmaker tegen in de laatste minuut), 2-0 tegen genk en dender, en zojuist 2-1 tegen Lazio :D . (heb andere vriendschappelijke wedstrijden gezet om er iets aan te verdienen, hebben ze trouwens ook goed gedaan) die tactiekwizard is een zalig iets. alleen hopen dat er geen blessures komen.


Ik had wel eens problemen door blessures. Vooral op de backs is er weinig speling. Maar als je wat geluk hebt kan je zeker bovenin meedraaien ;)
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3253
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 13:11
Woonplaats: Waregem

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » di 21 sep 2010, 13:48

Heb toch 1 speler gecontracteerd, Gladstone, braziliaanse verdediger van 24. Door veel reservespelers te verkopen kwam er wat ruimte in men loonbudget. Verdediging is idd dun gezaaid, daarmee, gelukkig kan colpeart ook op RB spelen. Ben wel "on fire" nu, 9 matchen ver, 7 gewonnen, gelijkgespeeld tegen Anderlecht en Brugge. Chevalier heeft er al 12 binnengelegd :D (het jelle vossen syndroom). Tegen Chaleroi was wel grappig: doelpunt gescoord, en geen buitenspel omdat ne licht geblesseerde speler het veld terug opkwam :p Bossut is zelfs opgeroepen voor de nationale ploeg door Dickie, wel als derde natuurlijk mja

Echt spijitg da ik ni vroege rmen pc heb binnengebracht. als ik het vergelijk me 08, waar ik lang mee heb gespeeld, toch echt veel soepeler. die tactiekwizard en die feedback/technisch advies , echt zalig
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Ronne » di 21 sep 2010, 17:03

Nu hopen dat je geen terugval krijgt, let maar op van de playoffs ook :)
Avatar gebruiker
Ronne
Wereld Topper
Wereld Topper
 
Berichten: 5240
Geregistreerd: vr 28 aug 2009, 17:33
Woonplaats: Wevelgem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » di 21 sep 2010, 18:03

yeah i know, tis al een beke terugval, kzit nu eind december, en veel gelijke spelen, maar wel nog altijd niet verloren dit seizoen (juist de late gelijkmaker tegen anderlecht thuis). En chevalier begint ook wa te stotteren.

Mja das de fun van de game :D
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Maesie » di 21 sep 2010, 18:56

Met een ploeg als Waregem is het logisch dat niet alles vanzelf loopt in seizoen 1 ;)
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3253
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 13:11
Woonplaats: Waregem

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor AntiChrist7 » di 21 sep 2010, 21:09

Maesie schreef:Met een ploeg als Waregem is het logisch dat niet alles vanzelf loopt in seizoen 1 ;)


Bwa ni vanzelf, ik sta nog altijd 1ste :p. zelf ook verrast zenne daardoor. 19 wedstrijden, 11 gewonne, 8 gelijkgespeeld. Alleen het geld is lastig he, hopen dat ik opt eind vant seizoen wa centen krijg
[img]https://i38.tinypic.com/28l35g.png[/img]

Ignorance is bliss
AntiChrist7
Basisspeler
Basisspeler
 
Berichten: 974
Geregistreerd: vr 19 okt 2007, 20:44
Woonplaats: Schepdaal

Re: (FM10) Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor Maesie » di 21 sep 2010, 21:14

AntiChrist7 schreef:
Maesie schreef:Met een ploeg als Waregem is het logisch dat niet alles vanzelf loopt in seizoen 1 ;)


Bwa ni vanzelf, ik sta nog altijd 1ste :p. zelf ook verrast zenne daardoor. 19 wedstrijden, 11 gewonne, 8 gelijkgespeeld. Alleen het geld is lastig he, hopen dat ik opt eind vant seizoen wa centen krijg


Mooie prestatie toch :p Mijn beste was een derde plaats in het eerste seizoen. Voor de play-offs stond ik nog mooi eerste, maar dan kreeg ik af te rekenen met redelijk wat blessures. Best pijnlijk, omdat ik anders waarschijnlijk wel kampioen was geworden :p
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3253
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 13:11
Woonplaats: Waregem

Re: [FM10] Zulte Waregem, enkele vraagjes

Berichtdoor SgtPepper » di 21 sep 2010, 22:09

Het lukt wel, het seizoen is pas begonnen ;-)

Oja ik heb je tittel even aangepast de haakjes veranderd.
Prince George: Someone said I had the wit and intellect of a donkey.
Blackadder: Oh, an absurd suggestion sir, unless it was a particularly stupid donkey.

!!!Schrijf je in voor DE WEERWOLVEN VAN WAKKERDAM in het games forum!!!
Avatar gebruiker
SgtPepper
International
International
 
Berichten: 1298
Geregistreerd: vr 21 dec 2007, 19:19
Woonplaats: Leuven
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: SV Roeselare


Keer terug naar Spelers & Staf

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten