erdeebee schreef:Kijk eens bij het teamrapport van je assistent. Misschien stelt hij wel goeikopere alternatieven voor?
Ronne schreef:De moeite niet waard, bruikbare, degelijk, goed, vrij goed, uitstekend, belangrijk. Denk dat het zoiets is, kan nog wat verschillen ook.
AntiChrist7 schreef:Ik ga Maesie zijn advies nemen, en aangezien er toch geen geld is, geen transfers doen. Voorlopig loopt de voorbereiding erg goed, 2-2 tegen Sturm Graz (gelijkmaker tegen in de laatste minuut), 2-0 tegen genk en dender, en zojuist 2-1 tegen Lazio . (heb andere vriendschappelijke wedstrijden gezet om er iets aan te verdienen, hebben ze trouwens ook goed gedaan) die tactiekwizard is een zalig iets. alleen hopen dat er geen blessures komen.
Maesie schreef:Met een ploeg als Waregem is het logisch dat niet alles vanzelf loopt in seizoen 1
AntiChrist7 schreef:Maesie schreef:Met een ploeg als Waregem is het logisch dat niet alles vanzelf loopt in seizoen 1
Bwa ni vanzelf, ik sta nog altijd 1ste . zelf ook verrast zenne daardoor. 19 wedstrijden, 11 gewonne, 8 gelijkgespeeld. Alleen het geld is lastig he, hopen dat ik opt eind vant seizoen wa centen krijg
Keer terug naar Spelers & Staf
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten
Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen" |