Ik weet niet in hoeverre dit spel bij jullie al bekend is, maar ik speel het al een tijdje en amuseer mij er wel mee.
De bedoeling is om een eigen personage in de voetbalwereld te maken. Dit kan een speler, manager of journalist zijn.
Spelers moeten liefst dagelijks trainen en krijgen zo hun stats hoog.
Managers managen gewoon een ploeg: spelers contracteren, opstellingen maken,...
En journalisten tenslotte schrijven artikels over wat er allemaal in FI gebeurd.
Ik ben een speler, een keeper bij FootStar Nederland, de succesvolste club in de Nederlandse competitie.
De wedstrijden zijn 2 keer per week en erg leuk om te spelen. Je speelt namelijk zelf als je een speler bent. Hier kan ik veel over uitleggen, maar dat zou erg lang duren.
Je kiest ook helemaal zelf de naam van je speler. Mijn speler is gewoon Robin Segers.
Oh en voor wie nog geen club heeft en nog niet begonnen is: FSNL zoekt wel naar talentvolle verdedigers.
https://www.footballidentity.com/FootballIdentity.aspx
grieksken schreef:geweldig... Onze beste verdediger/assistent vertrekt.... Hij had nieuw werk en kon niet meer, heeft nu een comp. met andere dagen... Jammer een sterke speler die we zien vertrekken en de leider uit de verdediging!
grieksken schreef:Blup008 schreef:Hopelijk kan je het vertrek opvangen, want verdedigers zijn echt supermoeilijk om te vinden.
hmjah we hebben nog wel wat verdedigers nu, maar hem gaan we toch missen denk ik. Ik zou er graag een cv en een cm zien bijkomen maar het blijft stil van de manager zijn kant... toch ga ik binnekort versterking eisen want als er nu geen extra cv komt gaan we het moeilijk krijgen! als er geen komt zou het altijd wel eens tot een leegloop kunnen komen denk ik
Boezie schreef:Blup008 schreef:Hopelijk kan je het vertrek opvangen, want verdedigers zijn echt supermoeilijk om te vinden.
koop er ene? :P