Lees mij eerst

Schrijf een verhaal over jouw FM2011 carrière, of volg de verhalen van anderen
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.

Lees mij eerst

Berichtdoor erdeebee » zo 24 okt 2010, 00:22

We hopen dat iedereen weer zin heeft in een verhaal te schrijven! Toch is het niet allemaal zo makkelijk, er zijn enkele regels nodig om alles in goede banen te leiden.

De vuistregels:

  • Er mogen afbeeldingen in het verhaal gebruikt worden, zowel screenshots als andere afbeeldingen. Deze mogen echter wel niet in strijd zijn met onze gebruikersvoorwaarden. Gelieve ze ook niet te groot te maken zodanig dat het forum zijn layout niet verliest.
  • Indien je post in het verhalengedeelte, zorg er dan ook voor dat je effectief een verhaal brengt. Een screent met een lijntje tekst kunnen we moeilijk een verhaal noemen en deze kan je plaatsen bij de presentaties. Dit wil niet zeggen dat iedereen een novelle moet schrijven om bij de verhalen te behoren, maar we vragen wel een "efforreke".
  • Update op regelmatige basis.


Een beetje meer uitleg bij dit laatste:
Wij kunnen niemand verplichten om elke dag/week zijn verhaal te updaten, veel gaat samen met hoeveel tijd je hebt of hoe je prestaties lopen.
Maar sommige verhalen lopen enkele weken en blijven dan onaangeroerd staan omdat de auteur geen zin meer heeft in zijn spel of zijn verhaal. Je kan zelf je verhaal sluiten.
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
erdeebee
Legende
Legende
 
Berichten: 15773
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 19:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: Bugbrooke St. Michaels
Verhaal: viewtopic.php?f=127&t=7352&view=unread#unread

Lees mij eerst

Advertentie

Advertentie
 

Keer terug naar Verhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers. en 0 gasten

NOV
1

01/11/2010
Aankondiging nieuw Erelid

NOV
5

05/11/2010
Releasedatum FM2011

NOV
21

21/11/2010 - 08/12/2010
FMBel Forum Awards 2010: Nominaties

NOV
23

23/11/2010 - 05/01/2011
1-1 challenges 2011: Groepsrondes

NOV
29

29/11/2010 - 04/12/2010
Nominaties Literatuurprijs FM2011

Wist je dat?

Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen"

Community

Facebook Twitter

SI Affiliate FM World

Partners

Managers United

Interessante links