Rtsrobintje's gids voor kits

Geef de ploegen in FM2011 nieuwe uitrustingen.

Berichtdoor rtsrobintje » ma 31 jan 2011, 17:40

Er zijn erg veel kitstijlen beschikbaar. Sommige zijn wijder verspreid dan andere, en uiteraard heeft iedereen zijn eigen persoonlijke smaak. Maar er zijn erg weinig overzichten op het internet te vinden. Deze is met toestemming vrij vertaald en gebaseerd op de gids van Sismael voor Community:FM. Ik voeg er zelf ook nog stijlen aan toe. De meeste stijlen die ik zal bespreken zijn vrij beschikbaar

Naam Stijl: AK'11
Oorspronkelijke maker: Def Jam
Website: FMPT
Alternatieve website: FM Fanboys
Template(s): Pack 1 | Pack 2
Voorbeeld:
Spoiler: toon
Afbeelding

De AK'11 stijl komt helemaal uit Portugal en ziet er heel knap uit, ik weet niet hoe populair de stijl op nationaal vlak is want ik spreek geen Portugees, maar internationaal kon de stijl nog geen potten breken. Op Fanboys lijkt het wat stil te liggen.

De mening van Sandwish:Persoonlijk vind ik deze 1 van de mindere door de stiksels. 3/10
De mening van Erdeebee: 9/10: Leuk afgewerkt met het stiksel onderaan. Ik vind dat het lijnenspel in deze shirt mooi wordt weergegeven.

Naam Stijl: BSS'10
Oorspronkelijke maker: Benno
Website: FMGLive (bestaat niet meer)
Alternatieve website: FM Fanboys
Template(s):MegaPack
Voorbeeld:
Afbeelding

BSS kwam op in 2010 op FMGLive, de site die volledig gecrasht is maar wel zeer mooie graphics bracht. Deze stijl vind ik persoonlijk niet zo geslaagd. BSS heeft zijn impact ook wat verloren, vroeger werden er meer requests en packs mee gemaakt.

De mening van Sandwish:Ook niet mijn favo. 4/10
De mening van Erdeebee: 7,5/10: Ik vind de kleuren en lijnen iets te 'hoekig'. Knap gedaan, maar niet mijn favoriet.

Naam Stijl: Catalogue Kits
Oorspronkelijke maker: CountVladimir
Website: FMGLive
Alternatieve website: FM-View
Template(s):Megapack
Voorbeeld:
Afbeelding

Catalogue werd ook gemaakt toen FMGLive nog leefde en werd al heel snel een erg populaire stijl. Waarschijnlijk omdat er snel veel packs gemaakt werden ten tijde van FM10. Met FM11 lijkt de impact verloren, hoewel er nog steeds packs gemaakt worden.

De mening van Sandwish:Weinig verschil met de eerste.3/10
De mening van Erdeebee: 8/10: Ik heb liever dat de mouwen naar beneden liggen. Maar de verdere afwerking is wel knap.

Naam Stijl: Display Kits
Oorspronkelijke maker: Daniel, TouchDown en Mully
Website: FM FanBoys
Template(s): Niet vrij beschikbaar.
Voorbeeld:
Afbeelding

Een nieuwkomer sinds dit jaar en een vrij unieke stijl van de 'exclusieve graphics-site' FM Fanboys. Persoonlijk vind ik de Display kits erg mooi, maar ook hier lijkt de vooruitgang te stoppen. Er is weinig interesse in deze kits, misschien door hun exclusiviteit, misschien door hun speciale uiterlijk

De mening van Sandwish: Geen kapstok fan.5/10
De mening van Erdeebee: 9/10: Leuk gedaan met de kapstok. Hier vind ik dus de twee kleuren van de mouwen niet verkeerd. De onderkant van het shirt vind ik minder. Het lijkt me een beetje statisch

Naam Stijl: Fb Kits
Oorspronkelijke maker: de FM Fanboys
Website: FM FanBoys
Template(s):Link 1|Link 2
Voorbeeld:
Afbeelding

Dit is voorlopig het paradepaardje van de Fanboys en lijkt de overhand genomen te hebben tegenover de Display kits. Het is een vernieuwde versie van de SS'09 maar lijkt er wel erg hard op. Ze zijn mijns inziens wel een verbetering tegenover SS, die zijn dan ook al wat ouder.

De mening van Sandwish:Ik blijf struikelen over de stiksels maar qua uitzicht zit dit truitje bij de beteren. 6/10
De mening van Erdeebee: 8/10: Springt er niet uit, maar is OK

Naam Stijl: Fmpt Ultimate
Oorspronkelijke maker: FM Portugal Graphics team olv Flop
Website: FMPortugal (Portugees uiteraard)
Alternatieve Website: FM-View
Voorbeeld:
Afbeelding

Een apartere stijl, erg mooi. Alleen is het spijtig dat er niet meer aan gewerkt wordt omdat de stijl van 2010 komt, ook al is ze er - in theorie - nog.

De mening van Sandwish:Mooi met het broekje bij maar jammer dat die stiksels zo uitkomen.6/10
De mening van Erdeebee: 8/10: Een andere kleur geven aan beide mouwen vind ik ook geen voltreffer. Dat viel bij de andere shirts niet zo hard op, omdat het daar beter in verwerkt is.

Naam Stijl: LS'09-11
Oorspronkelijke maker: Hammer9
Website: FM-View
Alternatieve Website
[b]Template(s)
:Megapack
Voorbeeld:
Afbeelding

De lange versie van SS en ideaal voor keeperstruitjes. Samen met SS'09 en RK'08 gemaakt door Hammer9 en nog steeds levend. Nu zijn deze en de SS kits wel voorbijgestreefd door de FBkits.

De mening van Sandwish:Apart met die longsleeves.6/10
De mening van Erdeebee: 8,5/10: Niet echt iets op aan te merken. Goed afgewerkt, lange mouwen zijn niet mijn favoriet, maar het ziet er goed uit.

Naam Stijl: Project Dummy
Oorspronkelijke maker: Dec en Taylo2
Website: FM Fanboys
Template(s):Niet vrij beschikbaar.
Voorbeeld:
Afbeelding

Alweer een stijl met een broekje en hier zelfs met kousen erbij. Het enige spijtige aan deze stijl is dat er (voorlopig?) weinig downloads zijn en er ook weinig vraag naar is

De mening van Sandwish:Voor mij het beste omdat je hier het volledige pakket ziet .9/10
De mening van Erdeebee: 7/10: De lijn die langs de ene kant doorloopt, vind ik niet optimaal. Zeker niet omdat op het broekje een andere lijn komt.

Naam Stijl: RK'08-11
Voorbeeld:
Afbeelding

De oudste stijl in het lijstje: hij bestaat al sinds FM08 ! Doordat de stijl al zo lang bestaat is de interesse erin afgenomen, maar ik vind ze nog steeds erg knap ! Er blijven ook nog steeds nieuwe templates en packs komen voor de RK kits. Een 'Golden Oldie' dus !

De mening van Sandwish:Een gewoon truitje.7/10
De mening van Erdeebee: 8,5/10: Wat ik beter vind ivm de vorige, zijn de iets 'rondere' lijnen.

Naam Stijl: SS'09-11
Alternatieve Website: Sortitoutsi
Template(s):Verschillende links
Voorbeeld:
Afbeelding

Een van de bekendste stijlen en globaal gezien de allerbekendste, Hammer9's SS'09 kits. Ze gaan nu al voor het derde jaar op rij mee en er is nog steeds grote vraag naar ! Een bewijs dat goede stijlen niet ophouden te bestaan

De mening van Sandwish:Ook weer die stiksels.3/10
De mening van Erdeebee: 9,5/10: Sober, maar perfecte lijnen.

Naam Stijl: Standard / Default kits
Oorspronkelijke maker: Sports Interactive
Website: SI games
Alternatieve Website: Sortitoutsi
Voorbeeld:
Afbeelding

Dit zijn de standaard kits die normaal in het spel staan. Hier valt dus niet veel over te zeggen. Niet mijn favoriet, maar sommigen houden ervan omdat ze standaard bij FM komen.

De mening van Sandwish:Veel te bol.3/10
De mening van Erdeebee: 8,5/10: De kreuken in het shirt zijn voor mij een beetje onrealistisch, waardoor het toch net iets extra mist.

Deze gids mag nergens geplaatst worden zonder toestemming van mijzelf, hier werd hard aan gewerkt !
Disclaimer: Om sommige fora te zien is het mogelijk dat je een account moet aanmaken !
Afbeelding
Afbeelding
rtsrobintje
Projecten

Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: FC Suduroy

Advertentie

Advertentie

Re: Rtsrobintje's gids voor kits

Berichtdoor erdeebee » di 01 feb 2011, 12:39

Ziet er knap uit!
Afbeelding
Afbeelding
erdeebee & FMBel op Twitter
erdeebee
Projecten / Moderator

Club: AFC Wimbledon
Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread

Berichtdoor sandwish » di 01 feb 2011, 15:00

Die mening is zo een beetje "The good cop and the bad cop" Rarara wie is wie C:-)
C:-) De wet is de wet en ik kijk er op toe dat deze gevolgd wordt C:-)
Afbeelding
sandwish
Admin

Club: Sporting Lokeren

Berichtdoor Piussi » wo 02 feb 2011, 15:51

Knap gedaan :)
Afbeelding
Afbeelding
Piussi