Nabespreking speeldag 5 Jupiler Pro League
Nabespreking speeldag 5 Jupiler Pro League
Rc. Genk - KV Mechelen 0-0 (0-0)
AA Gent - Lierse 1-0 (1-0)
Lokeren - O.H. Leuven 0-1 (0-0)
KV Kortrijk - Sint-Truiden 4-0 (1-0)
Mons - Zulte-Waregem 3-1 (0-0)
Westerlo - Cercle Brugge 1-3 (0-2)
Club Brugge - Anderlecht 1-1 (0-0)
Beerschot AC - Standard 1-1 (0-0)
-
maloveyo - Admin
- FM Club: CF Barcelona
Re: Nabespreking speeldag 5 Jupiler Pro League
-
erdeebee - Admin
- FM Club: AFC Wimbledon
- Verhaal: viewtopic.php?f=288&t=8547&view=unread#unread
De scheids is natuurlijk een ander paar mouwen, ik heb nog geen beelden gezien maar het doelpunt zou offside zijn en de rode kaart onterecht. Ik vond die kaart terecht, alhoewel hij de bal speelt blijft het een tackle langs achter.
-
sandwish - Admin
- FM Club: Sporting Lokeren
-
Piussi - Staff
- FM Club: Cobh Ramblers
-
Maesie - Wereld Topper
- FM Club: Tottenham
Maesie schreef:Man, wat moet je meer hebben om te winnen? Bergen: 3 kansen, 3 goals. Wij: 10 kansen, 1 goal ...
bal op de goal stampen ?
-
claudemilis - Europese Topper
- FM Club: cork city
- Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8725&p=295267#p295267
Piussi schreef:sandwish als het u kan troosten.. Maes heeft ooit in Geel 18e gestaan in 2e klasse rond oktober waarna ze Anderlecht uit de beker wipten en nog 3e werden.
Allemaal goed en wel maar zijn mayonaise pakt niet dit seizoen. Hij zal met iets nieuws moeten komen en vervangen waar nodig ... maar Maes is een keikop en houdt vast aan zijn basiself.
-
sandwish - Admin
sandwish schreef:Piussi schreef:sandwish als het u kan troosten.. Maes heeft ooit in Geel 18e gestaan in 2e klasse rond oktober waarna ze Anderlecht uit de beker wipten en nog 3e werden.
Allemaal goed en wel maar zijn mayonaise pakt niet dit seizoen. Hij zal met iets nieuws moeten komen en vervangen waar nodig ... maar Maes is een keikop en houdt vast aan zijn basiself.
Nochtans heeft hij quasi dezelfde ploeg ter zijner beschikking. Enkel Harbaoui is nieuw in zijn basisopstelling dacht ik?
-
maloveyo - Admin
- FM Club: CF Barcelona
claudemilis schreef:Maesie schreef:Man, wat moet je meer hebben om te winnen? Bergen: 3 kansen, 3 goals. Wij: 10 kansen, 1 goal ...
bal op de goal stampen ?
Door de bal op de goal te stampen ga je geen match winnen denk ik. Door hem er in te stampen dan weer wel.
Soit, ik heb één van de grootste teleurstelling uit mijn leven (als voetbalsupporter) meegemaakt. Gelukkig heeft die verplaatsing naar Gent me geen eurocent gekost, want elke eurocent dat ik ginds had achtergelaten was er eentje te veel geweest.
Erbarmelijke match, erbarmelijk stadion (enfin, erbarmelijke tribune) en een erbarmelijk thuispubliek. En daar kwam dan nog eens een slecht resultaat bij ook.
-
_Makke_ - Rotatiespeler
claudemilis schreef:Maesie schreef:Man, wat moet je meer hebben om te winnen? Bergen: 3 kansen, 3 goals. Wij: 10 kansen, 1 goal ...
bal op de goal stampen ?
Dat deden ze wel, alleen zat Berthelin er steeds tussen
-
Maesie - Wereld Topper
- FM Club: Tottenham
maloveyo schreef:sandwish schreef:Piussi schreef:sandwish als het u kan troosten.. Maes heeft ooit in Geel 18e gestaan in 2e klasse rond oktober waarna ze Anderlecht uit de beker wipten en nog 3e werden.
Nochtans heeft hij quasi dezelfde ploeg ter zijner beschikking. Enkel Harbaoui is nieuw in zijn basisopstelling dacht ik?
Klopt Mario en laat daar nu net het schoentje knellen ... hij probeert hetzelfde als vorig seizoen maar vergeet dat iedereen al weet wat zijn tactiek is. Komt er nog eens bij dat enkele spelers vorig seizoen een superseizoen gedraaid hebben (De Ceulaer, Persoons) en dat die dat waarschijnlijk nooit meer gaan meemaken. + dat we elke week met 10 man spelen want Leko verzet hem niet meer ten opzichte van vorig seizoen.
Dus met andere woorden moest er dit jaar versterking komen om te bevestigen en dat is niet gebeurd. Bevestiging zal er dus ook niet komen want ik zie ons dit seizoen geen reeks als vorig seizoen neerzetten.
-
sandwish - Admin
-
Nameci - Staff
Keer terug naar Belgisch Voetbal