Barcelona

Schrijf een verhaal over jouw FM2011 carrière, of volg de verhalen van anderen
Forumregels
Enkel verhalen over je FM2011 loopbaan.

Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 19:57

Afbeelding

Er is groot nieuws vanuit Barcelona vernomen zopas.De succes trainer Josep Guardiola (Kleine Foto) heeft om familiale redenen zijn ontslag gegeven.
Dit nieuws sloeg in bij Barca als een bom!Hij wou niet meer over deze situatie meedelen,maar liet wel verstaan dat hij het zeer spijtig vond en dat hij voor eeuwig en altijd van deze fantastische club zal blijven houden.
Maar net voor het begin van de voorbereiding zit deze club nu zonder coach en moet er dringend iemand gevonden worden.
De verschillende kandidaturen stromen ondertussen binnen,naar verluid zijn Del Bosque,Van Gaal,Mourinho en Gerets de grootste kanshebbers om de leiding over te nemen van deze club!
Afbeelding

Stadion informatie
Capaciteit:99.354
Geopend: 24 september 1957
Afmetingen: 105x68 Meter
Afbeelding
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Barcelona

Advertentie

Advertentie
 

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 20:27

Zopas werd er een persmededeling gedaan door de club uit Catalonië.Van de topfavoriete trainers komt er niemand naar Barcelona.
Mourinho gaat voluit voor Real Madrid, en Gerets gaat nu voor Marokko en de andere kandidaten kwamen niet overeen over de looneisen.
De voorzitter heeft een Belgische jonge man van 36 jaar die gestopt is zopas met actief te voetballen door een knieblessure.
Hij werd zopas geopereerd aan de kruisbanden en meniscus en kwam door deze ingreep onverwacht in contact met Xavi die daar ook juist was in het zelfde ziekenhuis.Er werd over de situatie gepraat en al lachend zei ik tegen Xavi,zal ik jullie wel komen trainen heb nu toch niets anders te doen momenteel.Zal de voorbereiding doen en indien jullie tevreden zijn geven jullie mij maar een vast contract he :p .
Na onze ingrepen hebben we afscheid genomen en hebben we elkaars telefoon nummer gegeven en ging Xavi mij ooit eens uitnodigen voor een wedstrijd in Camp Nou bij te wonen.Ik kreeg dan ook nog een gesigneerde foto van Xavi en daar was ik dolgelukkig mee,was precies een jong ventje die zijn idool hd ontmoet.
Enkele dagen later was ik aan het revalideren bij de kiné toen ik plots een sms kreeg of ik eens kon terug bellen naar Xavi!
Ik zei het al tegen de kinesist dat ik mijn uitnodiging ging te horen krijgen om een wedstrijd te gaan bijwonen in Barcelona.Die was superjaloers op mij natuurlijk.Ik dacht in mijn eigen,zal maar direct terug bellen.
Ik duwde trillend de nummer van Xavi,ring ring ring .....plotseling werd er opgenomen.Si Xavi!Euh Euh hello zei ik,it's here with Ollie.
We meet eachother in the hospital in Antwerp,of course i just send you a message to call me back!
I have great news!You can come over to watch a game and have to talk a word with the president.
Ik zei dat ik zo snel mogelijk ging langs komen voor dit gesprek en om mijn wedstrijd bij te wonen.Had trouwens een duo ticket voor El Classico gekregen.Man toch dit moest wel ee droom zijn,en straks zou ik wel ontwaken.
Ik nam afscheid van Xavi en zij tot binnekort.........
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 21:02

Ik werd opgehaald door een verantwoordelijke van de club en reed naar het stadion van Barcelona.De zenuwen gierden door mijn keel!
Ik vroeg aan de verantwoordelijke hoelang we nog moesten rijden,en we waren er bijna en plots zag ik het indrukwekkende stadion in mijn gezichtsveld verschijnen.Probeerde mezelf terug wat te kalmeren en dit lukte een beetje.
We reden de parking van het stadion op een zag er alleen maar dure sportwagens van spelers en bestuur staan.Man wat een wagens dat die mee rijden,voor mij zou dit maar bij dromen blijven zo een wagen.
Ik stapte uit en stond plots oog in oog met de nieuwe voorzitter van Barca.Namelijk Sandro Rosell (Kleine foto)
Afbeelding
Heb een foto genomen van Messi zijn Porsche trouwens,geweldige wagen.
Afbeelding

Mijnheer Rosell zei me hem te volgen naar zijn kantoor en ik snapte niet echt waarom.Want dacht dat ik Xavi ging zien en dat hij mij die 2 tickets ging gewoon overhandigen.We kwamen aan en meteen zei hij dat Xavi gezegd had dat ik hier wel trainer wou worden!
Ik zei tegen de voorzitter dat dit inderdaad klopte maar dat dit vooral als grap bedoeld was en dat ik geen echte ervaring had,behalve jeugdtrainer bij enkele Belgische clubs uit bevordering.
Ik doe je hier en vandaag een voorstel waar ik wel nu JA of NEE wil als antwoord.Ik begreep er echt niets van en begon te vragen of dit misschien voor de verborgen camera was van Banana Split! :p
Dit bleek niet het geval en hij vroeg mij of ik hier trainer wou worden van sterren zoals Xavi,Messi en Iniësta!Ik viel bijna achterover van van men stoel.
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 21:11

Ik heb hem gezegd dat ik deze ongeloofelijke uitdaaging zonder aarzelen ging aannemen.Hij lachte en belde even en hij sprak in het Spaans en ik verstond er niets van.Plots werd er op zijn deur geklopt en kwam er mevrouw binnen met een aktentas en nog een heer met een fles champagne en 2 glazen.Hij vroeg me om mijn 1 jarig contract te tekenen en dan konden we klinken op deze ongeloofelijk gebeurtenis.
Met de bibber in de hand heb ik daar een contract getekend voor 1 seizoen bij 1 van de grootste clubs van onze planeet! :)
Hij wist mij wel nog te verassen met een grapje,het spijt mij dat we jou naar hier gelokt hadden voor 2 zogegde tickets!Dit was een leugentje en we kunnen u helaas maar 1 tickect geven voor de wedstrijd tegen Real Madrid.Maar dan wel 1 om als hoofdcoach op de bank te zitten in ons stadion! :p
In ieder geval van harte welkom en hopelijk kan je ons positief verassen hier en kunnen we misschien nog je contract verlengen bij eventuele goede prestaties.Welkom Ollie .................man ik hoop echt dat dit geen droom is. :rock:
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 23:09

De zenuwen zijn enorm bij mijn eerste training maar heb snel door dat al die sterren maar gewone mensen zijn en niet anders doen.
Trainig verloopt vlot en we zijn klaar voor de voorbereiding van het seizoen.Mijn 1ste wedstrijd zal ik aan het roer staan in Duitsland.
We spelen uit bij Frankfurt.

Voorbereidings wedstrijden
Frankfurt-Barcelona 0-5
Toschkent-Barcelona 2-5
Reus-Barcelona 0-5
Malorca B-Barcelona 0-2
Al Ittihad-Barcelona 1-1
Atletic B-Barcelona 1-4

De voorbereiding is voorbij en ik heb voorlopig enkele mooie uitslagen behaald als nieuwkomer.
Onze voorzitter was uiteraard zeer tevreden met mijn team hun start.
Nu volgt de eerste test in de dubbele confrontatie tegen Sevilla in de Spaanse super Cup.
Zou ik in staat zijn een eerste troffee binnen te halen en de prijzenkast zo direct al aanvullen.


SuperCup

Sevilla-Barcelona 0-1
Barcelona-Sevilla 4-0

En zo heb ik een eerste troffee binnen gehaald en de fans staan al mijn naam te scanderen telkens ik het oefenplein opstap.
Gewoonweg schitterend om zo te kunnen starten,hopelijk volgen er nog veel van deze leuke momenten.
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » vr 26 nov 2010, 23:43

Afbeelding

Poule A
Barcelona
Spartak Moskou
Werder Bremen
Litex

Deze loting moeten we normaal zeker de 1/8 finales bereiken.Al mogen we onze tegenstanders niet onderschatten.

Spaanse Beker

Loting 4de ronde tegen Jumilla,ook een makkelijkere tegenstander.
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 00:22

Competitie wedstrijden
Santander-Barcelona 1-3
Barcelona-Hercules 3-0

Champions League
Barcelona-Litex 3-0

Competitie wedstrijden
Atletico Madrid-Barcelona 1-0 (Mijn 1ste nederlaag bij Barcelona)
Barcelona-Sporting 2-0
Atletic Bilbao-Barcelona 2-1

Champions League
Werder Bremen-Barcelona 0-3


Competitie wedstrijden
Barcelona-Mallorca 3-0
Barcelona-Valencia 3-1

Champions League
Barcelona-Spartak Moskou 4-0
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 09:28

Competitie wedstrijden
Zaragoza-Barcelona 0-1

Coppa Del Rey
Jumilla-Barcelona 0-4

Competitie wedstrijden
Barcelona-Sevilla 4-1

Champions League
Spartak Moskou-Barcelona 1-4

Competitie wedstrijden
Getafe-Barcelona 1-1

Coppa Del Rey
Barcelona-Jumilla 6-0


Competitie wedstrijden
Barcelona-Villareal 5-2
Almeria-Barcelona 1-2

Champions League
Litex-Barcelona 0-2

Competitie wedstrijden
Barcelona-Real Madrid 2-0
Ossasuna-Barcelona 0-3

Champions League
Barcelona-Werder Bremen 4-1

Competitie wedstrijden
Real Sociedad-Barcelona 0-1
Barcelona-Espanyol 1-0
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 09:50

Competitie wedstrijden
Villareal-Barcelona 2-3
Competitie wedstrijden
Barcelona-Levante 3-0
Competitie wedstrijden
Barcelona-Villareal 2-1

We zijn ondertussen net na nieuwjaar en ik mocht even de voorzitter gaan spreken.Hij vertelde me dat ik enkele versterkingen mocht aantrekken in de transfer periode.
Ik was daar ontzettend blij mee want mijn topscoorder Villa is uit voor 3 tot 4 maanden :( .
Ik heb namelijk 3 spitsen gehaald.En vanaf volgend seizoen gaan we in de breedte versterken want onze kern vind ik iets te krap voor al deze competities;
Ik heb ondertussen Thomas Necid gehuurd tot einde van het seizoen,Guiseppe Rossi (6,5Milj) en ook werd Lukaku binnen gehaald voor een reuze bedrag van 20 miljoen€!
Dit bedrag is wel redelijk hoog maar zie het als een investering op de toekomst!Want hij zal dit seizoen invaller zijn en ervaring opdoen.
En na dit seizoen zouden we graag 2 verdedigers en 2 middenvelders extra halen,ales dit mag van het bestuur uiteraard.

Competitie wedstrijden
Deportivo-Barcelona 1-1
Coppa Del Rey (1/4 Finale)
Valencia-Barcelona 0-4
Competitie wedstrijden
Barcelona-Malaga 1-0
Coppa Del Rey (1/4 Finale)
Barcelona-Valencia 2-0

Ons team doet momenteel nog mee voor al de prijzen en zit dus op schema.Coppa Del Rey zitten we in halve finale,champions League gaan we als leider naar 1/8 Finales en in competitie staan we 2de achter leider Real Madrid.Dus momenteel geen zorgen!Alleen begint het wat minder te draaien in de aanval na het verlies van Villa!
Hij is en blijft één van de sterkste punten van mijn team,hopelijk komt ons dit niet duur te staan later.
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 10:14

Competitie Wedstrijden
Barcelona-Santander 4-0
Coppa Del Rey (1/2Finale)
Getafe-Barcelona 0-3
Competitie Wedstrijden
Hercules-Barcelona 1-1
Coppa Del Rey (1/2Finale)
Barcelona-Getafe 3-2

Het bestuur is zeer tevreden over het bereiken van de Finale van de Spaanse beker.Helaas is de tegenstander in de finale aartsvijand Real Madrid >:( .
Maar we moeten geloven in ons eigen spel en er volledig voor gaan en hopelijk zo de 2de trofee van het seizoen pakken na de Spaanse supercup in het begin van het seizoen.

Competitie Wedstrijden
Barcelona-Atletico Madrid 1-0
Dit is een nipte overwinnig maar was wel onze 30ste wedstrijd op rij zonder nederlaag.En dit is uiteraard een leuk extratje ;) .
Gewoon hard blijven verder werken en dan worden we wel beloond met de prijzen aan het einde van de rit!
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 10:55

Competitie Wedstrijden
Sporting-Barcelona 1-0 (Verrassend verloren bij sporting en zo komt er een einde aan onze mooie reeks van dus 30 wedstrijden zonder verlies!)
Barcelona-Atletic Bilbao 4-0
Champions League 1/8 Finale
AC Milan-Barcelona 0-3
Competitie Wedstrijden
Mallorca-Barcelona 1-0
Valencia-Barcelona 0-0
Barcelona-Zaragoza 3-0
sevilla-Barcelona 1-1
Champions League 1/8 Finale
Barcelona-AC Milan 2-1

We hebben ons verrassend makkelijk geplaatst naar de 1/4 Finales van de Champions League.Want van Milan hadden we wel meer tegenstand verwacht.
Maar gelukkig voor ons hebben we de plaatsing afgedwongen in onze goede uit wedstrijd waar we wonnen met 0-3 en zo de kans op plaatsing voor Milan meteen naar een diepte punt duwden.En zo zitten we nu in de kwart finales en spelen we tegen O.Lyon.
Dit zal alvast ook een zeer mooie en spannende affiche worden en zeker zwaar om te slagen,maar is haalbaar denk ik!
We gaan er in ieder geval alles aan doen om door te stoten naar de halve finales van dit prachtige tornooi!
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 11:49

Competitie wedstrijden
Barcelona-Getafe 1-0
Villareal-Barcelona 1-2
Champions League 1/4 Finale
Barcelona-O.Lyon 2-1
Competitie wedstrijden
Barcelona-Almeria 1-0
Champions League 1/4 Finale
O.Lyon-Barcelona 1-2

De 1/4 Finales van de Champions League hebben we ook overleefd tegen Lyon.Was 2x een zware wedstrijd maar gaan dus verdiend door.
In de Halve Finales wacht ons een echte topper,namelijk Arsenal.We spelen eerst uit en dan thuis.
We gaan voor een gelijkspel gaan met goals,bv liefst 1-1 of 2-2!
En dan hopelijk thuis afmaken met een kleine overwinning en dan in onze finale die misschien tegen Real Madrid kan worden.
Want zij zitten er ook helaas nog in onze zware concurent uit onze eigen competitie.
We hebben onder mijn leiding een voorlopig schitterend parcours al afgelegd en dit zonderechte ervaring van mij!
Bestuur en fans zijn nog steeds in de wolken met mijn resultaten.En dat maakt mijn zelfvertrouwen alleen maar sterker voor de toekomst.
En wie weet krijg ik als beloning een contract verlenging aangeboden. ;)

Competitie wedstrijden
Real Madrid-Barcelona 2-0
Coppa Del Rey (Finale)
Real Madrid-Barcelona 2-0
In de finale hebben we na de vorige wedstrijd tegen Real opnieuw verloren en opnieuw met 2-0.We werden in de 4' al geklopt door Pedro Leon en in de 86' kregen we een 2de en beslissende treffer tegen door Reus.En zo grijpen we naast deze trofee! ???
We speelden net niet goed juist op deze belangrijke wedstrijd,maar het is vooral door enkele blessures en vooral het gemis van onze spits villa die nog steeds out is met zijn gebroken voet!Hopelijk kunnen we nog titel winnen of de Champions League en zo de fans iets laten vieren!
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 12:10

90]Competitie wedstrijden[/b]
Barcelona-Ossasuna 2-0
Champions League (1/2 Finale)
Arsenal-Barcelona 1-0
Deze wedstrijd hadden we zeker een gelijkspel verdiend maar keren terug met een zeer slechte uitgangsposistie naar Barcelona.
We hebben de kansen gehad maar het geluk was niet aan onze zijde deze keer helaas.De terug wedstrijd zal dus een heel lastige opdracht worden.
Zelf 2x scoren en de 0 kunnen houden tegen Arsenal,er zijn makkelijker opgaves voor een trainer. ;)

Competitie wedstrijden[/b
Real Sociedad-[b]Barcelona
0-2
Champions League (1/2 Finale)
Barcelona-Arsenal 2-0 N.V
De wedstrijd begon alvast zeer goed voor ons team,na 6' stonden we 1-0 voor door een goal van thomas Necid!Er volgden de ganse tijd langs beide kanten grote kansen maar de doelmannen lieten niets meer door!Enkel net voor het einde van de 90' was er even opschudding en verwarring.
Thomas Necid knikte zijn 2de tegen de netten maar deze werd ongeloofelijk afgekeurd wegens een zogezegde duwfout!!!
Zo bleef het dus 1-0 en gingen we verlengingen spelen.De verlengingen leverden niet veel kansen meer enkel werd ervoor Daniel Alves een 2de gele kaart getrokken in minuut 109!En zo moesten we nog 11' met zen 10 verder!We hielden nog steeds de 0 maar gingen door die rode kaart meer achteruit leunen en loerden op de counter.En in de 115' gebeurde het ongeloofelijke,de bal kwam bij Adriano die vanop zo een 30 meter verschroeiend uithaalde en zijn schot verdween in de winkelhaak!Het stadion ontplofte helemaal,want nu zaten we momenteel in de finale van de Champions League.We hielden met zen 10 stand en gingen massaal verdedigen en deden alles om tijd te winnen.En we hielden gelukkig stand en we vierden deze zege of als we de Champions Leaguezopas gewonnen hadden!
De finale spelen e tegen Real Madrid die Benfica 2x makkelijk versloeg en zo komen we onze rivaen opnieuw tegen die onze Coppa Del Rey afgesnoept hadden en misschien ook de titel in de competitie.
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 12:22

Competitie wedstrijden
De volgende wedstrijden zijn er nog te spelen thuis tegen Espanyol,dan de verplaatsing naar Levante.Dan onieuw thuis tegen Deportivo en dan de laatste wedstrijd uit bij Malaga.En dan als afsluiter van het seizoen staat er nog de Champions League Finale tegen Real Madrid op onze kalender.
Momenteel staat Real op plaats 1 met 4 punten meer dan ons en hebben wel 1 wedstrijd meer gespeeld al.Dus bij winst zouden we op 1 punt komen van Real Madrid en zo de druk opvoeren met nog 3 wedstrijden dan te gaan.
We hopen er alvast nog op maar dan mogen we zeker en vast geen steek meer laten vallen!Dus de kans op 2 prijzen is er nog maar het zal zeker niet makkelijk worden.Hopelijk word Real Madrid ons zwart beest niet! :headbang:
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 13:24

De titel is met nog 1 speeldag voorbij en we staan nu 7 punten achter op Real Madrid.
Dit komt bijzonder hard aan bij ons team.We verloren in onze wedstrijd tegen Deportivo onder andere enkele spelers voor enkele weken!
Messi,Xavi en Daniel Alves zin de slachtoffers en zo is de titel weg door het vele blessureleed en komen we in de problemen voor onze finale tegen Real in de Champions League.Waar Real de Triple kan winnen.Maar dit mag niet gebeuren maar we hopen dat er enkele spelers terug zullen zijn tegen dan!Normaal is Villa juist terug tegen dan en hopelijk kan hij iets forceren om zo nog een prijs te winnen voor Barca!
Want na dit mooie en zware seizoen zouden we die wel verdienen!

Wedstrijden competitie
Barcelona-Espanyol 1-1
Levante-Barcelona 0-0
Barcelona-Deportivo 0-0 (Zelfs maar 4 spelers voor op de bank door blessureleed!) :o
We hopen dat e onze laatste wedstrijd bij Malaga kunnen winnen en zeker de Finae tegen Real winnen!Want dit is de belangrijkste wedstrijd van het seizoen voor ons nu!
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 14:01

De laatste wedstrijd werd met 1-2 gewonnen uit bij Malaga.En zo eindigen we met 81 punten op een 2de plaats na het zeer sterke Real Madrid waar José Mourinho meteen weeral de prijzen pakt. :( Heb er zeer dicht bij geweest maar kwam telkens een beetje tekort.
Enkele spelers vielen wel in de prijzen al.

Doelman van het jaar
Victor Valdes werd er verkozen tot doelman van het jaar.
Elftal van het jaar
Er staan maar liefst 5 spelers in het team van het jaar,met onder andere Valdes,Pique,daniel Alves,Messi en Xavi mijn goede vriend die mij eigenlijk naar hier had gehaald. ;)

De Finale van de Champions League
De finale zal gespeeld worden in het nieuwe Wembley.Afbeelding
Afbeelding
De spelers zijn al aan het popelen voor in dit prachtige stadion te spelen tegen de rivalen uit Madrid!Want deze wedstrijd willen we zeker winnen!
En zo de pijn een beetje verzachten van het verliezen van de titel en beker aan Real :( .
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 14:46

Het heeft niet mogen zijn!We verloren de wedstrijd door een kopbalgoal van Carvalho op een stilstaande fase!
Dit is een zware domper om voor de 3de maal een prijs te verliezen aan onze aarts vijand uit Madrid! :devil:
Het heeft geen haar gescheeld want op 15' van het einde kwam Real met 10 man te staan en scoorden we in de 91ste minuut maar goal werd afgekeurd!Deze nederlaag komt dan ook heel hard aan bi onze club!
Deze opdoffer zal lang blijven hangen,maar is vooral te wijten aan de zeer veel blessures en schorsingen!Het heeft niet mogen zijn helaas.
Hopelijk volgend seizoen iets meer geluk!En winnen we dan wel een prijs!

Speler van het jaar in de Champions League.
Messi
Topschutter Champions League
David Villa met 7 goals in 7 wedstrijden
Dream team Champions League
Messi en Villa
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Re: Barcelona

Berichtdoor erdeebee » za 27 nov 2010, 14:57

Jammer toch!
Afbeelding
Afbeelding
erdeebee & FMBel op Twitter
Avatar gebruiker
erdeebee
Projecten / Moderator
 
Berichten: 16880
Geregistreerd: do 28 mei 2009, 18:38
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Club: AFC Wimbledon

Re: Barcelona

Berichtdoor Maesie » za 27 nov 2010, 16:42

Spijtig dat Real gewoon te sterk was. Volgend seizoen beter ;)
Afbeelding

Afbeelding
Avatar gebruiker
Maesie
Europese Topper
Europese Topper
 
Berichten: 3897
Geregistreerd: zo 02 dec 2007, 12:11
Woonplaats: Waregem
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee
Verhaal: viewtopic.php?f=266&t=8347&view=unread#unread

Re: Barcelona

Berichtdoor den ollie » za 27 nov 2010, 17:38

Transfers voor het nieuwe seizoen

Vertrokken spelers
Manuel Pinto (gratis)
Victor Vasquez (gratis)
Soriano Jonathan (gratis)
Benja (gratis)
Nolito (gratis)
Ibrahimovic (24 miljoen)
Caceres Martin (5 miljoen)

Inkomende Transfers
Fillippo Inzaghi (gratis)
Legrottenaigle (gratis)
Antunes (1,5 miljoen)
Kompany (10,5 miljoen)
Garay (gratis)
Onyewu (3,5 miljoen)
Mignolet (3,5 miljoen)

En wezijn nog de markt aan het afzoeken achter mensen voor het middenveld en spitsen en ook vleugel verdedigers.
Hopelijk zijn we dan genoeg versterkt voor alle competities om zo minder blessures te hebben dan vorig seizoen want die hebben ons prijzen gekost!
den ollie
Junior
Junior
 
Berichten: 90
Geregistreerd: di 09 nov 2010, 21:33
Football Manager: Ja
Football Manager Live: Nee

Volgende

Keer terug naar Verhalen

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google Adsense [Bot], Naruto en 2 gasten

NOV
21

21/11/2010 - 08/12/2010
FMBel Forum Awards 2010: Nominaties

NOV
23

23/11/2010 - 05/01/2011
1-1 challenges 2011: Groepsrondes

NOV
29

29/11/2010 - 04/12/2010
Nominaties Literatuurprijs FM2011

DEC
1

01/12/2010
Aankondiging nieuw Erelid

DEC
5

05/12/2010 20:00 - 21:00
Bekendmaking Winnaar Literatuurprijs FM2011

Wist je dat?

Je zelf ook gidsen kan toevoegen en je daarvoor beschikt over dezelfde tools als de hoofdredacteurs? Je hoeft gewoon in te loggen en dan in het menu kiezen voor "Gebruiker->Content Toevoegen"

Interessante links
Partners

Managers United